Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat meer ruimte onderaan had welkom geweest voor mij, verder een mooie winterse foto!
Rond de stam heb je wel een héél witte vlek, resulteert dit uit de nabewerking?
Mvg,
Wim
Met één tak van deze heb je genoeg marie-anne .
Ik volg mijn voorgangers ivm het mooie van de door de wind vliegende sneeuwvlokken, maar ook ik had liever een ietsje meer ruimte gezien onder de voet van de stam.
Wel raar dat fel witte rond de stam (?).
Fantastisch weer voor de fotografie... maar laat het voor mijn part maar daar ipv hier hoor, hoe mooi het ook kan zijn .
Ik zou niet weten waarvan die witte plek komt. Bijna geen bewerking aan gedaan behalve saturatie een beetje en verscherping en uitsnede.
Bij mij op mijn scherm moet ik al goed kijken voor die te zien.
Ik bekijk morgenvroeg nog eens mijn RAW.
Dank voor het melden
Update : in mijn RAW zit die witte plek ook. Geen idee hoe het komt.
Last edited by marie-anne; 10 december 2014, 09:09.
Reden: bijvoegsel
Behalve als je met overstroming geplaagd bent ben ik toch een ietsje pietsje jaloers op je streek. In elk seizoen of weer slaag je er in om met mooie foto's naar buiten te komen. Deze is weer als een prentkaart met die solitaire boom op de voorgrond.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment