Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Kan geen keuze maken, beide vallen in me smaak. In de eerste het gevoel van uit een rots, bij de tweede eerder van onder een boom. Spijtig van het verkeersbord maar ja die staan nu eigenlijk overal en kunnen we bijna niet meer naast kijken.
up is beter, nu enkel nog de vertekening eruit halen.
grt,bouk.
Inderdaad, er zit een klein beetje perspectiefvertekening in de gebouwen, maar omdat die toch relatief klein in beeld komen, en ik bij het rechtzetten weer mijn uitsnede zou moeten gaan aanpassen, en het dan wellicht niet meer lukt in een 16:9 formaat (alhoewel ik niet zo echt naar standaardformaten zie), ga ik het toch maar zo laten.
Meteen ook een dank aan al diegenen die een reactie schreven .
Comment