Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Cléron
Collapse
X
-
-
Re: Cléron
mooi maar je had toch ook gewoon kunnen flitsen..?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtmooi maar je had toch ook gewoon kunnen flitsen..?
grt,bouk.
- heb er nooit aan gedacht en bovendien lag mijn externe flits in de wagen lag bij de kerk ;
- interne flits gebruik ik zelden/nooit in combinatie met groothoek ivm de lelijke schaduw altijd onderaan
- in principe hou ik niet van flitsbelichting omdat die meestal/altijd onnatuurlijk oogt... alhoewel het er hier ook wel een beetje op lijkt.
- bracketing kun je praktisch altijd toepassen, alleen heb je iets meer werk achteraf...maar dat doe ik graag.
Maar zoals met vele foto's, zet er geen inlichtingen bij en er is waarschijnlijk geen kat die het ziet dat dit een hdr is, of het moet al één of andere 'connaisseur'/eerder wijsneus, zijn.
Last edited by Guest17; 2 december 2014, 15:09.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door aline55 Bekijk berichtmooi standpunt inderdaad, en de hdr valt reuze mee , inderdaad indien je niks gezegd had, had ik het zelfs niet gezien
Ik had het niet gezien en flitsen is voor mij, hier, niet nodig.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtHdr valt helemaal niet op,ben wel tegen die boom gelopen, mooi!
.
Comment
-
vind de omkadering(rots iets te...)grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Hij is echt wel r*t*scherp, Ivan, maar het kan wel voor mij.
Ik zou het inderdaad ook niet gezien hebben dat het een hdr was, wat een pluspunt is.
De rots zou je eventueel boven en onder nog uit de hoekjes kunnen laten vertrekken, maar das smaakGroetjes,
Dominic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jozef De Ryck Bekijk berichtvind de omkadering(rots iets te...)grts,JozefOorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtHij is echt wel r*t*scherp, Ivan, maar het kan wel voor mij.
Ik zou het inderdaad ook niet gezien hebben dat het een hdr was, wat een pluspunt is.
De rots zou je eventueel boven en onder nog uit de hoekjes kunnen laten vertrekken, maar das smaak
Dan toch maar een up in dit formaat bijgeplaatst.
Comment
-
-
Comment
Comment