Onderste deel (water) eraf of niet? Graag jullie mening! Bedankt alvast.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Arques abstractje
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Arques abstractje
wel leuk gedaan, maar ik hou meer van het echte.
dit is er voor mij over.
vind wel de compo geslaagd.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Onderste deel er zeker niet af M-A. Dit is je kleur weerspiegeling namelijk De beweging mag iets minder, maar het is mijn gevoel. Veel beter dan de z/w Hoe ben je te werk gegaan? Kun je het origineel eens laten zien eventueel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtwel leuk gedaan, maar ik hou meer van het echte.
dit is er voor mij over.
vind wel de compo geslaagd.
grt,bouk.
Grt
Eric
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtOnderste deel er zeker niet af M-A. Dit is je kleur weerspiegeling namelijk De beweging mag iets minder, maar het is mijn gevoel. Veel beter dan de z/w Hoe ben je te werk gegaan? Kun je het origineel eens laten zien eventueel?
De uitleg :
In afwachting van mijn big-stopper ben ik aan het experimenteren met een lasglas (cat 12) Tot bleek dat het groen-gecoated was. Grote teleurstelling natuurlijk.
Maar even de witbalans aanpassen en een beetje schuivertje spelen en er komt een enigszins fatsoenlijke foto tevoorschijn.
De Raw heb ik bewerkt. Het water en de wolken hadden al beweging genoeg, dus dat heb ik zo gelaten.
Het middelste deel (de bomen en oever) kregen de beweging en saturatie in PS.
Wat cloonwerk om een ton weg te toveren die aan de overkant in beeld kwam en klaar.
Naar jullie mening dus teveel beweging?
Ik kan het opnieuw doen (voor mezelf dan) en eens zien of het beter wordt.
Maar nu eerst een flinke wandeling met de hond hoor.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Eerlijk gezegd heeft die originele jpg wel iets.
Deze versie vind ik niet zo denderend, beetje te veel met de beweging gepeeld denk ik.Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
-
Voor mij moet het water er niet af, de foto verdient niet dat er nog aan gewerkt wordt.
Je andere foto's zijn meestal super maar deze kan me niet bekoren.
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Bedankt voor de eerlijke meningen! Waardeer ik ten zeerste! Eentje voor bij mijn verzameling mislukkingen.. En ja ik heb daar een mapje voor. Ik kijk daar af en toe eens in om te verhinderen dat ik dezelfde fout val...Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Je maakt een landschap of een abstract. En dit is Abstract. (zie eerste letter) Lekker creatief !
Alleen de witte puntjes vind ik opvallen.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtVoor mij moet het water er niet af, de foto verdient niet dat er nog aan gewerkt wordt.
Je andere foto's zijn meestal super maar deze kan me niet bekoren.
Mvg,
Eddy
Mvg Suske
Comment
-
Comment