Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De Dales zoals ze zijn meestal. Grijs.
Waar is dit precies? In 2006 zijn we daar geweest voor de grote grotstelsels van Gaping Gill en heb ik dat daar allemaal doorkruist.
Heerlijke plaats en knappe omzetting heb je hier!
@Marie-Anne
Muker, in het Swaledale. We reden door het gebied op weg naar Hull vanaf het Lake District. De tour is er dit jaar geweest. Er hangen nog allemaal gele fietsen in bomen, aan muren. Zal een hele happening zijn geweest. Ik vind het een mooi, grijs, maar heel sfeervol gebied.
Ik heb ook wel wat met al die muren. Probeer het zo voor me te zien. Wie heeft ze gemaakt? Met hoeveel mensen? Hoelang hebben ze er over gedaan? De Chinese Muur was een heel project, maar wat dacht je van al die muurtjes in Engeland en Schotland om het land af te zetten. Fascinerend.
@Bouk
Pudding. Mijn lieve vrouw is helemaal verslingerd aan de Yorkshire pudding. In de pub gooien ze er in wat je maar wilt.
Een vraagje; Als je naar de compositie kijkt, waarom dan in het vierkant? De rest is allemaal al geschreven
Ten eerste, heb ik al eens eerder opgemerkt, ben ik gek van vierkantjes. Niet dat het dan leidend moet zijn, maar het speelt wel vaak mee. In dit vierkant kon ik het huisje mooi centreren. Het huisje is het centrum. De muur leidt je dan mooi naar het centrum toe.
Ach, het is maar een gevoel. Maar wel tof dat je het vraagt.
Dank je wel voor je interesse.
Comment