Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Voor mijn persoonlijke smaak had er meer geel op gemogen en minder lucht. Smaak hé. Anders, kleuren en belichting zijn mooi. Had hier wel een kleiner diafragma gekozen.
Voor mij OK zoals hij is. Ttz. ik zou zeker niet gaan croppen aan die toch wat dramatisch ogende lucht.
Wel eens met het diafragma dat meer dicht mocht, aangezien je hier toch nog een sluitertijd hebt die voor een landschap heel wat trager mag, want een landschap gaat niet lopen hé .
Tenzij er natuurlijk geweldig veel wind was en het koolzaad verschrikkelijk heen en weer wiegde en je het er toch scherp op wilde (?)
Het geel krijgt wat meer pit als je het histogram in orde brengt. Wel opletten voor de lucht want je hebt nu al niet veel detail meer op een paar plaatsen links.
Tof plaatje anders.
Je diafragma is van een compact camera ???
mvg,
Eddy
Bedankt voor alle reacties. De foto is genomen met en compact camera en op automatisch, vandaar het diafragma en de sluitertijd. Zoals Bouk zegt ik heb nu wel een andere camera, maar destijds nog niet.Ik ben nog steeds geneigd om op vakantie te werken met mijn compact. Ik zal in de toekomst anders gaan werken.
Mvg
Suske
Bedankt voor alle reacties. De foto is genomen met en compact camera en op automatisch, vandaar het diafragma en de sluitertijd. Zoals Bouk zegt ik heb nu wel een andere camera, maar destijds nog niet.Ik ben nog steeds geneigd om op vakantie te werken met mijn compact. Ik zal in de toekomst anders gaan werken.
Mvg
Suske
Comment