Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
F16 mijn lievelings diafragma Een goede regel De harpen geven iets speciaals aan je linkervroorgrond. Ben wel benieuwd welke tegenpool belichting je hebt genomen t.o.v. de iso in de twee foto's? Ik vermoed 1/200 en 1/250, klopt of ben ik volledig fout?
Zonnige F16 regel, heb ik al eens een paar keer geschreven MA F16 en de iso evenredig aan de belichting. Beetje nabewerken wel nog eventueel. Maar dit is in het kort de uitleg van mij. Weet niet of Eddy die heeft toegepast, maar neigt ernaar.
Zonnige F16 regel, heb ik al eens een paar keer geschreven MA F16 en de iso evenredig aan de belichting. Beetje nabewerken wel nog eventueel. Maar dit is in het kort de uitleg van mij. Weet niet of Eddy die heeft toegepast, maar neigt ernaar.
Ha merci, wist ik niets van. Maar kijk, weer wat wijzer geworden hé!
F16 mijn lievelings diafragma Een goede regel De harpen geven iets speciaals aan je linkervroorgrond. Ben wel benieuwd welke tegenpool belichting je hebt genomen t.o.v. de iso in de twee foto's? Ik vermoed 1/200 en 1/250, klopt of ben ik volledig fout?
Omwille van de DOF en ik wou een sterretje met de zon.
Met de zonnige F16 regel ben ik niet dadelijk bezig omdat ik al aan zoveel moet denken.
Ik ben al blij dat ik de instellingen van de vorige opname heb veranderd. (ik vergeet dat nogal eens, ben ik de enige???)
mvg,
Eddy
Omwille van de DOF en ik wou een sterretje met de zon.
Met de zonnige F16 regel ben ik niet dadelijk bezig omdat ik al aan zoveel moet denken.
Ik ben al blij dat ik de instellingen van de vorige opname heb veranderd. (ik vergeet dat nogal eens, ben ik de enige???)
mvg,
Eddy
hahaha neen Eddy, ik denk dat we het allemaal hebben, mooie foto"weeral" moet ik zeggen.
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment