Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Brakwatersluizen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Brakwatersluizen
Ik vind dit beeld ondanks de mooie lucht wat ongemakkelijk kijken, de voorgrond komt rommelig over. Was het je bedoeling deze zo weer te geven?
Mvg,
WimNikon D610 - Nikkor 24-85mm f/3.5-4.5 - Nikkor 50mm f/1.8 - Nikkor 80-200mm f/2.8 ED - Nikkor 105mm f/2.8 micro
500px.com/wimdekoster
-
prachtige lucht!
Ik vrees wel dat als je de voorgrond gaat oplichten, dat je daar behoorlijk wat ruis gaat krijgen.
Comment
-
mooi shot hoor.
de wervelingen in de lucht ook erg mooi.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Voor mij is deze prima zoals hij is hoor. De lucht is heel mooi en de silhouetten van de regelaars zijn goed te zien, en laat dit nu net de twee onderwerpen zijn in de foto.
Wat er in de voorgrond te zien is hoef ik zelfs niet te weten/zien. Vlekje mag wel weg natuurlijk.
Comment
-
Hallo Marcel, je hebt het beeld rond 20:12 uur vastgelegd en geen gebruik gemaakt van een statief. Door dit te willen compenseren pas je de sensorgevoeligheid aan, neem je een kortere ST en een DF van 4. Eigenlijk laat je hiermee een deel van de werkeleijke kleuren weg omdat je niet lang genoeg belicht in deze omstandigheden Je voorgrondkleur heeft dan ook iets grauws-achtig en das jammer. Het enige voordeel wat je hieruit haalt is dat je lucht wat onwerkelijk overkomt(maar wel leuk hoor) en je dit daarna nog een beetje hebt geaccentueerd in de geel/oranje tinten. Het is natuurlijk een beeld wat je zelf wil uitdragen, en daarvoor alle respect en waardering. Mocht je in de gelegenheid zijn om eens terug te gaan, probeer hetzelfde standpuntperspectief en ga op statief en diafragmeer wat ruimer en laat langer belichten. Iso natuurlijk naar omlaag Je lucht en kleuraccentuatie maken nu wel van je foto een aangenaam beeld, maar technisch tegen alle verhoudingen in natuurlijk, en.. dat mag hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtVoor mij is deze prima zoals hij is hoor. De lucht is heel mooi en de silhouetten van de regelaars zijn goed te zien, en laat dit nu net de twee onderwerpen zijn in de foto.
Wat er in de voorgrond te zien is hoef ik zelfs niet te weten/zien. Vlekje mag wel weg natuurlijk.
De vlekjes (zonder streng te zijn tel ik er al 5) moeten idd. weg.
Uit de hand zou ik de foto nemen met dezelfde instellingen.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
Comment