Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Toch even zelf een HDR-poging ondernomen. Ik heb wel geen photoshop, uitgevoerd met photomatix pro.
Ik ken dit programma nog niet helamaal, en wou ook niet overdreven HDR gaan:
Fijne plaat
Met HDR zou ik voorzichtig zijn, het is snel te veel.
Meer contrast kan het materiaal (verf, ijzerdraad) nog beter doen uitkomen.
Mee eens, en ik zou (ik weet dat er zijn die mij dit niet graag zien schrijven, maar daar veeg ik mijn ...aan ) nog een ietsje durven verscherpen,
zodat de structuur van de houtnerven en de 'craquelé' van de verf nog meer uitgesproken wordt.
Dit bedoelde ik Bart Wat heb ik gedaan? Twee kopieën gemaakt van je foto, eentje met een stop onder en eentje met een stop overbelicht. Jouw foto als neutrale foto genomen. De lagen bij elkaar gevoegd in CS6. Als je de link weg wil, dat laat je me dit even weten, haal ik hem soffort weg
Dit bedoelde ik Bart Wat heb ik gedaan? Twee kopieën gemaakt van je foto, eentje met een stop onder en eentje met een stop overbelicht. Jouw foto als neutrale foto genomen. De lagen bij elkaar gevoegd in CS6. Als je de link weg wil, dat laat je me dit even weten, haal ik hem soffort weg
Laat de link gerust maar staan, niets op tegen. Een mooie bewerking trouwens, inderdaad niet te overdreven HDR.
Bedankt voor de reacties die ik al mocht ontvangen
Comment