Op voorstel nog wat extra verscherpt, maar zelf vind ik het een beetje TE.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Maanlicht.
Collapse
X
-
-
-
-
Comment
-
Re: Maanlicht.
een vierkante crop met een cirkel in 't midden werkt absoluut, maar dan zou ik de maan lisfst helemaal in't midden zien staan, nu stoort de asymetrie me een beetje.
vraagje: met welke cropfactor is dit getrokken? nog veel moeten croppen achteraf?de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk berichteen vierkante crop met een cirkel in 't midden werkt absoluut, maar dan zou ik de maan lisfst helemaal in't midden zien staan, nu stoort de asymetrie me een beetje.
vraagje: met welke cropfactor is dit getrokken? nog veel moeten croppen achteraf?Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtZomaar een vraag Louis, maar zou je hem nog kunnen na-verscherpen? Of heb je al het uiterste eruit gehaald? Denk dat hij nog mooier wordtHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtNog wat extra verscherpt, maar zelf vind ik het een beetje TE.
Ik ga voor het origineel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtZoals je in de exif zou kunnen zien is deze genomen met een Nikon D7000 dus DX camera op 200mm met een convertor van 1,7 wordt dus 340mm dus geeft eigenlijk op 510mm genomen. ( FF ) De uitsnede is ongeveer 1/10 van het origineel.de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Comment