Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gefeliciteerd en bedankt Belgium Digital!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gefeliciteerd en bedankt Belgium Digital!

Ik zit hier al enkele jaartjes(volgens sommigen te lang,op beginners..) maar ik vind dat dit hier fijn en eerlijk verloopt.
    Moet bekennen dat ik hier al veel heb opgestoken en bijgeleerd. De vaartocht met Belgium digital, verhelderde voor mij alleszins niet veel nicknamen maar 'k zag wel een hoop gepassioneerde fotografen.
    Bedankt voor de fijne uitstap en doe zo voort!

Last edited by bommasien; 5 oktober 2014, 10:24.
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Re: Gefeliciteerd en bedankt Belgium Digital!

Van mij ook een dikke bedankt, voor mij is het nog maar iets meer dan een jaar dat ik erbij ben. Kon er spijtig genoeg niet bij zijn. Mooie pet, heb die zelf ook mogen vastleggen op een festiviteit hier in de buurt.

Comment

Te lang kan nooit. Of bedoel je in de Beginnershoek. Ach, zijn we niet elke dag opnieuw een beginner?
      Ik heb elders al eens opgemerkt, dat ik dit forum enorm waardeer. Ben echt blij met de opbouwende kritieken en de oprechte manier hoe iedereen elkaar adviseert.
      Zou best op elke foto willen reageren, maar heb er de tijd en kennis niet voor. De meeste foto's worden wel bekeken!
      Iedereen bedankt!

Comment

Oeps, dubbel geplaatst bericht. Kun je nagaan hoe ik het hier naar m'n zin heb.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
          Van mij ook een dikke bedankt, voor mij is het nog maar iets meer dan een jaar dat ik erbij ben. Kon er spijtig genoeg niet bij zijn. Mooie pet, heb die zelf ook mogen vastleggen op een festiviteit hier in de buurt.
          de eigenaar zal zichzelf hier wel herkennen, weet niet of hij op dit forumonderdeel komt! Bedankt voor je reactie!
          vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
            de eigenaar zal zichzelf hier wel herkennen, weet niet of hij op dit forumonderdeel komt! Bedankt voor je reactie!
            Heb die toen gesproken gehad en het is een medewerker van BD. Heb toen juist dezelfde foto gemaakt gemaakt.

Comment

Working...
            X