Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Moderator Note: In zo'n geval doe je er het beste aan om de vorige versie achter een link te zetten. Een origineel EN een update kan natuurlijk, maar zet dan die 'tussenversies' achter links (door de IMG-tags weg te laten). Ze zomaar verwijderen is ook niet aan te raden, omdat bepaalde commentaren hier dan nergens meer op slaan.
Deze zou mooier staan in een 16:9 achtig formaat. Mooie foto!
Ik volg hier. De kleuren van de laatste update met een 16:9 uitsnede zou hem in mijn ogen nog sterker maken.
De papegaaiduiker staat er trouwens mooi scherp op een een mooie bokeh.
Fantastische foto
Ga een domme vraag stellen - niet boos zijn - is dat een echte of een knuffeldier ?
(En ik wil helemaal geen afbreuk doen aan de foto want nogmaals die is top )
Peter
Hahaha, geweldig. Geen vraag is dom. En natuurlijk moet je het vragen.
Nee, dit is een echte. Ik zou het niet kunnen bedenken om een knuffeldier te fotograferen. Goed dat je het vraagt.
En zeker ook bedankt voor je compliment!
Comment