Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In het groene gras.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: In het groene gras.

Hier een mooie vergelijkingsmethode om je vraag ivm compositie te beoordelen
    Last edited by Guest4; 27 september 2014, 16:11.

Comment

Mooie 2de foto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
        Hier een mooie vergelijkingsmethode om je vraag ivm compositie te beoordelen
        En terwijl ook een voorbeeld hoe wit het wit zou moeten zijn

In de laatste geplaatste versie zit je met teveel roze.
        Groetjes,
        Dominic

Comment

Hahaha, ik zie het ook. Ik heb een betere, maar mag 'm natuurlijk niet meer plaatsen. Of misschien in plaats van de derde?

Comment

Moderator Note: In zo'n geval doe je er het beste aan om de vorige versie achter een link te zetten. Een origineel EN een update kan natuurlijk, maar zet dan die 'tussenversies' achter links (door de IMG-tags weg te laten). Ze zomaar verwijderen is ook niet aan te raden, omdat bepaalde commentaren hier dan nergens meer op slaan.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Ik vind de tweede een heerlijk mooi beeld!
              vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

@LesC:

Dank je wel. Ik heb de adviezen opgevolgd en hoop het zo goed te hebben gedaan. Fijne avond verder.

Comment

Moderator Note: Dik in orde zo!
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wdk Bekijk bericht
                    Deze zou mooier staan in een 16:9 achtig formaat. Mooie foto!
                    Ik volg hier. De kleuren van de laatste update met een 16:9 uitsnede zou hem in mijn ogen nog sterker maken.
                    De papegaaiduiker staat er trouwens mooi scherp op een een mooie bokeh.

Comment

Fantastische foto
                      Ga een domme vraag stellen - niet boos zijn - is dat een echte of een knuffeldier ?
                      (En ik wil helemaal geen afbreuk doen aan de foto want nogmaals die is top )
                      Peter
                      mijn website : klik

Comment

Hahaha, geweldig. Geen vraag is dom. En natuurlijk moet je het vragen.
                        Nee, dit is een echte. Ik zou het niet kunnen bedenken om een knuffeldier te fotograferen. Goed dat je het vraagt.
                        En zeker ook bedankt voor je compliment!

Comment

Working...
                        X