Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vlinder?
Collapse
X
-
-
Re: Vlinder?
Goed gezien! Nu nog zorgen dat alles mooi uit de hoeken vertrekt en het is af, nu wringt het toch wat.
Mvg,
WimNikon D610 - Nikkor 24-85mm f/3.5-4.5 - Nikkor 50mm f/1.8 - Nikkor 80-200mm f/2.8 ED - Nikkor 105mm f/2.8 micro
500px.com/wimdekoster
-
Oorspronkelijk geplaatst door wdk Bekijk berichtGoed gezien! Nu nog zorgen dat alles mooi uit de hoeken vertrekt en het is af, nu wringt het toch wat.
Mvg,
WimHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk berichthet lijkt of dit door glas getrokken is, ik zie de weerkaatsing.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtIs niet door glas getrokken, Bruno. Is de overkoepeling van een winkelgalerij. Waarschijnlijk de harde PVC die voor de reflectie zorgt.
bedanktmvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
-
-
Een mooie uit Mediacité (denk ik).
Beetje wringen tot alles uit de hoeken vertrekt.
Ik zou ook eens proberen om de reflecties er uit te krijgen met een Gaussian blur in Photoshop.
Als je zoveel energie stopt in een goede foto (jouw devies) mag een beetje tweaken geen probleem zijnVriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
Comment