Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ik dacht een leeuwenbekje
Collapse
X
-
-
Re: Ik dacht een leeuwenbekje
VInd ik wel een mooi. Spijtig dat de bloem last heeft van bladluizen, maar dat geeft hier wel iets extra's. Of het een leeuwenbekje is weet ik, bij ons hier is een leewenbekje een geel bloempje dat in het midden oranje is en veel langs de weg vind.
-
Vermoedelijk is dit reuzenbalsemien, in elk geval geen leeuwenbekje....
Ik zou de bloem iets meer in het midden gezet hebben, had ook graag een grotere scherptediepte gezien, jammer dat het spinnetje niet scherp is."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
http://www.cruydthoeck.nl/wilde+bloe...podium+vulgare
Ik denk dat het deze kan zijn. Iemand was me dus voor en heeft heel waarschijnlijk gelijk.
Hier zou ik meer de bloem in de dof proberen krijgen, ietsje meer naar links richten dus ipv op de knoppen. De BG is wel mooi wazig.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
De scherpte ligt meer op het grote blad, dan op je bloem. Da's jammer.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtVInd ik wel een mooi. Spijtig dat de bloem last heeft van bladluizen, maar dat geeft hier wel iets extra's. Of het een leeuwenbekje is weet ik, bij ons hier is een leewenbekje een geel bloempje dat in het midden oranje is en veel langs de weg vind.
Mvg
Suke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk berichtvan de naam van bloemen ken ik niets.....................
Het scherptepunt is aangehaald, wel mooie dof.
grt. Ria
Comment
Comment