Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmansBekijk bericht
Ik weet niet of het mogelijk geweest was om de steen linksonder eraf te krijgen.
Mvg john
heel mooi licht, maar volg ivm de steen onderaan, een pano crop zou het hier ook wel goed doen denk ik...
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
De zware steen was het eerste dat in het oog sprong, toch mijn twijfels of croppen het hier zou doen. Nu heb je volle grafzerken van onderen, met een pano halveer je de zerken.
Blijft indrukwekkend om dergelijk kerkhof in een vredig landschap te zien.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
merci allemaal.
Dat doet inderdaad wel iets, daar staan,
vooral omdat er bijna niemand was (we waren met 3 fotografen)
en hoe later, hoe meer volk....
heb ook getwijfeld over die persoon links, maar toch vond ik het iets hebben.
en die steen onderaan: ik stond boven op het monument met het kruisbeeld
en die witte 'vlek' vond ik ook wel iets hebben.
Croppen kon niet, wegens het willen hebben van die rode krans.
Ik heb de foto eens verder gecropt zodat de steen onderaan, de bomen rechts en de persoon links net weg zijn. Vind het persoonlijk geslaagd.
Geeft een ander zicht op het landschap vind ik...
Erg mooi licht, die zware stenen vielen me ook onmiddellijk op. Maar ik denk ook dat je hier weinig aan kunt doen. Misschien eens proberen te PSen. Maar zelf heb ik het niet geprobeerd. Jij kunt dat wel. Al weet ik ook dat het niet altijd mogelijk is
Comment