en de laatste....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tyne Cot 13
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Tyne Cot 13
Mooie lucht en mooie compo.
De persoon uiterst links had misschien beter even buiten beeld geweest.
Comment
-
de helden liggen daar mooi te rusten.
heel mooi licht.
beetje twijfel over de takken rechts.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Het licht heb je mooi onder controle weten te houden. Mooi gedaan. Ik weet niet of het mogelijk geweest was om de steen linksonder eraf te krijgen.
Mvg john
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk berichtIk weet niet of het mogelijk geweest was om de steen linksonder eraf te krijgen.
Mvg johnde dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
De zware steen was het eerste dat in het oog sprong, toch mijn twijfels of croppen het hier zou doen. Nu heb je volle grafzerken van onderen, met een pano halveer je de zerken.
Blijft indrukwekkend om dergelijk kerkhof in een vredig landschap te zien.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
-
merci allemaal.
Dat doet inderdaad wel iets, daar staan,
vooral omdat er bijna niemand was (we waren met 3 fotografen)
en hoe later, hoe meer volk....
heb ook getwijfeld over die persoon links, maar toch vond ik het iets hebben.
en die steen onderaan: ik stond boven op het monument met het kruisbeeld
en die witte 'vlek' vond ik ook wel iets hebben.
Croppen kon niet, wegens het willen hebben van die rode krans.
Heb er nog van andere begraafplaatsen....
Comment
-
Ik heb de foto eens verder gecropt zodat de steen onderaan, de bomen rechts en de persoon links net weg zijn. Vind het persoonlijk geslaagd.
Geeft een ander zicht op het landschap vind ik...
Voor de rest heel mooie foto en compositie.Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
Mijn fotoalbums
Comment
-
Erg mooi licht, die zware stenen vielen me ook onmiddellijk op. Maar ik denk ook dat je hier weinig aan kunt doen. Misschien eens proberen te PSen. Maar zelf heb ik het niet geprobeerd. Jij kunt dat wel. Al weet ik ook dat het niet altijd mogelijk is
Comment
Comment