Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meisjes kamer. Jongens niet toegestaan!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Meisjes kamer. Jongens niet toegestaan!

Tof mooi om in het album te plaatsen. Ze zullen er blij mee zijn

Comment

En ze praten op een roddelende fluistertoon met elkaar, alleen onderbroken
      door af en toe wat gegiechel. Het zullen de zenuwen zijn. Dat weet ik niet,
      wel dat de foto krachtig is alles verteld wat ze zou moeten vertellen. Schoon
      en proficiat met uw HOF.

Comment

Allen dank voor de reacties. Het was even schrikken toen ik thuis kwam vanmiddag en zag dat ik in hof stond Dit had ik zeker niet verwacht. Ik kijk al een hele poos daar niet meer, maar zag mijn topic plotseling omhoog gewaardeerd. Waardering voor het HOF onderdeel, dat wel natuurlijk, maar ik verwacht nu eenmaal van mezelf niet dat ik daarin terecht kom, hoewel ik er al eens heb ingestaan. Het blijft voor iedere fotograaf toch altijd wel een blijk van waardering en zelf vind ik dat er heel veel goede foto's hier worden getoond! Zeker ook in andere onderdelen. Dus aan allen, ook jullie foto's mogen er allemaal zijn, want we doen het met z'n allen, ieder op zijn manier en eigen stijl. Dus ook voor jullie..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TriXal0ne Bekijk bericht
          Geen enkele kritiek op te leveren, enkel de vraag naar EXIF
          Zie #14 daar had ik ze vermeld, en volgens mij staan ze ook in de foto Bedankt voor de reactie.

Comment

Deze had ik nog niet gezien. Proficiat met de Hof
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Proficiat met je HOF,grts,Jozef
              Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Working...
              X