Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
En ze praten op een roddelende fluistertoon met elkaar, alleen onderbroken
door af en toe wat gegiechel. Het zullen de zenuwen zijn. Dat weet ik niet,
wel dat de foto krachtig is alles verteld wat ze zou moeten vertellen. Schoon
en proficiat met uw HOF.
Allen dank voor de reacties. Het was even schrikken toen ik thuis kwam vanmiddag en zag dat ik in hof stond Dit had ik zeker niet verwacht. Ik kijk al een hele poos daar niet meer, maar zag mijn topic plotseling omhoog gewaardeerd. Waardering voor het HOF onderdeel, dat wel natuurlijk, maar ik verwacht nu eenmaal van mezelf niet dat ik daarin terecht kom, hoewel ik er al eens heb ingestaan. Het blijft voor iedere fotograaf toch altijd wel een blijk van waardering en zelf vind ik dat er heel veel goede foto's hier worden getoond! Zeker ook in andere onderdelen. Dus aan allen, ook jullie foto's mogen er allemaal zijn, want we doen het met z'n allen, ieder op zijn manier en eigen stijl. Dus ook voor jullie..
Comment