Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cameraschuw

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Cameraschuw

Ze(?) vermomde zich tot een klein bolletje toen ik in haar(?) nabijheid kwam
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Re: Cameraschuw

Ja ik heb weer 100!

Comment

De mijne is de vorige keer (met een bekende peroon erop van BD) verdwenen met slechts één comment.. Tja... Macro is leuk, maar er zijn er ook die er niet van houden of het niet kunnen. Wat ik bedoel, ik laat hem dan gewoon gaan, want dan zal de foto niet genoeg aanspreken waarschijnlijk. Kan gewoon gebeuren. want je kunt ook niet dagelijks een topfoto maken(en ik spreek natuurlijk voor mezelf)

Het contrast tussen de kruisspin en je bg is wat mat. Voor mij ook iets teveel ruimte rechts, waar ik dan voor een andere uitsnede zou kiezen. Wat de foto zeker ten goede komt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
        De mijne is de vorige keer (met een bekende peroon erop van BD) verdwenen met slechts één comment.. Tja... Macro is leuk, maar er zijn er ook die er niet van houden of het niet kunnen. Wat ik bedoel, ik laat hem dan gewoon gaan, want dan zal de foto niet genoeg aanspreken waarschijnlijk. Kan gewoon gebeuren. want je kunt ook niet dagelijks een topfoto maken(en ik spreek natuurlijk voor mezelf)

Het contrast tussen de kruisspin en je bg is wat mat. Voor mij ook iets teveel ruimte rechts, waar ik dan voor een andere uitsnede zou kiezen. Wat de foto zeker ten goede komt
        Toch bedankt. Je commentaar is meer dan welkom want 'k twijfel nog héél vaak! ik was eigelnijk wel blij dat ik zo 'macro' kon gaan....Andere uitsnede akkoord, maar dat zou nog meer crop vragen en 'k vond dit al veel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
          Toch bedankt. Je commentaar is meer dan welkom want 'k twijfel nog héél vaak! ik was eigelnijk wel blij dat ik zo 'macro' kon gaan....Andere uitsnede akkoord, maar dat zou nog meer crop vragen en 'k vond dit al veel!
          Ok, het was al een crop... Duidelijk, verklaart e.e.a. wel.

Comment

Denk dat de meeste vandaag eens goed aan het profiteren geweest zijn van het mooie weer(ik ook zenne).

Voor mij mag er ook een beetje meer contrast in en het spinnetje lokaal iets verdonkeren.

Comment

Toch een goed beeld vind ik. zelf ben ik ook blij als ik al eens een geode close up van een beestje met een gewoon objectief kan maken ( met wat crop natuurrlijk. Bij deze zou ik de bruinachtige lijn in de BG proberen weg te werken Sien.

Mvg John
              http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk bericht
                Toch een goed beeld vind ik. zelf ben ik ook blij als ik al eens een geode close up van een beestje met een gewoon objectief kan maken ( met wat crop natuurrlijk. Bij deze zou ik de bruinachtige lijn in de BG proberen weg te werken Sien.

Mvg John
                Volg John
                Grt
                Eric

Comment

Working...
                X