Ze(?) vermomde zich tot een klein bolletje toen ik in haar(?) nabijheid kwam
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Cameraschuw
Collapse
X
-
-
Re: Cameraschuw
De mijne is de vorige keer (met een bekende peroon erop van BD) verdwenen met slechts één comment.. Tja... Macro is leuk, maar er zijn er ook die er niet van houden of het niet kunnen. Wat ik bedoel, ik laat hem dan gewoon gaan, want dan zal de foto niet genoeg aanspreken waarschijnlijk. Kan gewoon gebeuren. want je kunt ook niet dagelijks een topfoto maken(en ik spreek natuurlijk voor mezelf)
Het contrast tussen de kruisspin en je bg is wat mat. Voor mij ook iets teveel ruimte rechts, waar ik dan voor een andere uitsnede zou kiezen. Wat de foto zeker ten goede komt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtDe mijne is de vorige keer (met een bekende peroon erop van BD) verdwenen met slechts één comment.. Tja... Macro is leuk, maar er zijn er ook die er niet van houden of het niet kunnen. Wat ik bedoel, ik laat hem dan gewoon gaan, want dan zal de foto niet genoeg aanspreken waarschijnlijk. Kan gewoon gebeuren. want je kunt ook niet dagelijks een topfoto maken(en ik spreek natuurlijk voor mezelf)
Het contrast tussen de kruisspin en je bg is wat mat. Voor mij ook iets teveel ruimte rechts, waar ik dan voor een andere uitsnede zou kiezen. Wat de foto zeker ten goede komtvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtToch bedankt. Je commentaar is meer dan welkom want 'k twijfel nog héél vaak! ik was eigelnijk wel blij dat ik zo 'macro' kon gaan....Andere uitsnede akkoord, maar dat zou nog meer crop vragen en 'k vond dit al veel!
Comment
-
-
Toch een goed beeld vind ik. zelf ben ik ook blij als ik al eens een geode close up van een beestje met een gewoon objectief kan maken ( met wat crop natuurrlijk. Bij deze zou ik de bruinachtige lijn in de BG proberen weg te werken Sien.
Mvg John
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk berichtToch een goed beeld vind ik. zelf ben ik ook blij als ik al eens een geode close up van een beestje met een gewoon objectief kan maken ( met wat crop natuurrlijk. Bij deze zou ik de bruinachtige lijn in de BG proberen weg te werken Sien.
Mvg John
Grt
Eric
Comment
Comment