Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bruid

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bruid

Voor de liefhebbers: Dit is het origineel

Last edited by Guest4; 7 september 2014, 19:05.

Re: Bruid

Heel knappe compositie vind ik, alleen daarvoor al een dikke . Ook je belichting is dik in orde MG.

kleine opmerking :Ik vind het spiegelbeeld wel een klein beetje vreemd overkomen, nogal afgelijnd tov de achtergrond zeg maar. Precies of je een selectie gedaan hebt van de bruid en de achtergrond egaal gemaakt hebt. Op deze manier kan ik het makkelijkste uitleggen wat ik bedoel. Ik kan natuurlijk ook helemaal verkeerd zitten hoor.

Mvg John
    http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Origineel en fris. Heel fijn gebracht.
      Groetjes,
      Dominic

Comment

Inderdaad, mooi hoor!
        Grt erik

Comment

Knap gezien.

Comment

knap hoor
            Leuke details ook - zoals de bloemen op de kast
            Peter
            mijn website : klik

Comment

Bedankt voor de reactie's.

Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk bericht
              Heel knappe compositie vind ik, alleen daarvoor al een dikke . Ook je belichting is dik in orde MG.

kleine opmerking :Ik vind het spiegelbeeld wel een klein beetje vreemd overkomen, nogal afgelijnd tov de achtergrond zeg maar. Precies of je een selectie gedaan hebt van de bruid en de achtergrond egaal gemaakt hebt. Op deze manier kan ik het makkelijkste uitleggen wat ik bedoel. Ik kan natuurlijk ook helemaal verkeerd zitten hoor.

Mvg John
              John,
              Sorry voor de wat late reactie, maar ben nu pas weer thuis.
              Ik begrijp wat je bedoeld hoor. Heb er mijn eigen kenmerk aan gegegeven in kleurdiepte en contrast. Voor de rest niet veel aan gewijzigd. Dit is het origineel...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                Bedankt voor de reactie's.

John,
                Sorry voor de wat late reactie, maar ben nu pas weer thuis.
                Ik begrijp wat je bedoeld hoor. Heb er mijn eigen kenmerk aan gegegeven in kleurdiepte en contrast. Voor de rest niet veel aan gewijzigd. Dit is het origineel...
                Dank je MG voor je reactive, het leek gewoon zo, daarom dat ik het vroeg. In je origineel is ook, dus ik was fout . Toch een knap beeld !!

Mvg John
                http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Leuke originele benadering. Het zijn m.i. dit soort composities waar de koppels naar op zoek zijn. Met andere invalspunten dan het traditionele. Meer nog dan een technisch goede foto. (hoewel dit in dit geval ook technisch goed zit natuurlijk). Goed gedaan...

Comment

ik kan john wel volgen. leuke foto.
                    gr, JOHAN , nikon D90, D7100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hypnomedi Bekijk bericht
                      ik kan john wel volgen. leuke foto.
                      Ik ook wel hoor Johan Als je goed kijkt naar de bovenkant van de kast links, zie je dat deze een neerwaarts verdwijnpunt heeft. Dat is misschien de oorzaak van een vertekend beeld op de achterste verticale staander.

Dank voor aal reacties.

Comment

Originele benadering, maar de aandacht wordt teveel verdeelt tussen de bruid en de rode tas met witte bollen.
                        Groetjes, Willy

"Less is More"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willy1 Bekijk bericht
                          ... maar de aandacht wordt teveel verdeelt tussen de bruid en de rode tas met witte bollen.
                          Dat mag jij vinden Willy Bij bruidsreportages is het 'not done' om als fotograaf de slaapkamer van de bruid te veranderen in de infrastructuur. Als fotograaf speel je in op de omstandigheden ter plaatse. Dit is tijdens het aankleed proces toen de bruid zich stond te bekijken. Ik vroeg onverwacht of zij even in de spiegel wilde kijken. Zeg maar een spontane foto en niet geposeerd. Misschien verduidelijk ik hiermee een beetje de zienswijze van een fotograaf die continu tijdens een reportage op zoek is naar een origineel shot, zonder daarbij het protocol uit het zichtveld te verliezen. Mijn laatste bruidsreportage was namelijk 31 jaar geleden Dus ook voor mij weer een beetje wennen..

Dank voor jouw reactie. Wordt altijd gewaardeerd

Comment

Working...
                          X