Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bruid
Collapse
X
-
-
Re: Bruid
Heel knappe compositie vind ik, alleen daarvoor al een dikke . Ook je belichting is dik in orde MG.
kleine opmerking :Ik vind het spiegelbeeld wel een klein beetje vreemd overkomen, nogal afgelijnd tov de achtergrond zeg maar. Precies of je een selectie gedaan hebt van de bruid en de achtergrond egaal gemaakt hebt. Op deze manier kan ik het makkelijkste uitleggen wat ik bedoel. Ik kan natuurlijk ook helemaal verkeerd zitten hoor.
Mvg John
-
-
-
Bedankt voor de reactie's.
Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk berichtHeel knappe compositie vind ik, alleen daarvoor al een dikke . Ook je belichting is dik in orde MG.
kleine opmerking :Ik vind het spiegelbeeld wel een klein beetje vreemd overkomen, nogal afgelijnd tov de achtergrond zeg maar. Precies of je een selectie gedaan hebt van de bruid en de achtergrond egaal gemaakt hebt. Op deze manier kan ik het makkelijkste uitleggen wat ik bedoel. Ik kan natuurlijk ook helemaal verkeerd zitten hoor.
Mvg John
Sorry voor de wat late reactie, maar ben nu pas weer thuis.
Ik begrijp wat je bedoeld hoor. Heb er mijn eigen kenmerk aan gegegeven in kleurdiepte en contrast. Voor de rest niet veel aan gewijzigd. Dit is het origineel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtBedankt voor de reactie's.
John,
Sorry voor de wat late reactie, maar ben nu pas weer thuis.
Ik begrijp wat je bedoeld hoor. Heb er mijn eigen kenmerk aan gegegeven in kleurdiepte en contrast. Voor de rest niet veel aan gewijzigd. Dit is het origineel...
Mvg John
Comment
-
Leuke originele benadering. Het zijn m.i. dit soort composities waar de koppels naar op zoek zijn. Met andere invalspunten dan het traditionele. Meer nog dan een technisch goede foto. (hoewel dit in dit geval ook technisch goed zit natuurlijk). Goed gedaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hypnomedi Bekijk berichtik kan john wel volgen. leuke foto.
Dank voor aal reacties.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door willy1 Bekijk bericht... maar de aandacht wordt teveel verdeelt tussen de bruid en de rode tas met witte bollen.
Dank voor jouw reactie. Wordt altijd gewaardeerd
Comment
Comment