Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Vooreerst welkom op dit leerrijke forum.
Aan deze foto valt nog heel wat te verbeteren, maar daarvoor plaatsen we hier foto's hé, om bij te leren.
Voor mij staan er te veel 'halve' olifanten op. Het gras is mijns inziens te licht en de olifanten wat te donker.
Hadden nu enkel die moeder (?) olifant en het kleintje er op gestaan, dan was de compo reeds wat beter geweest.
Deze mocht ook wat scherper (heb je wat verscherpt na het verkleinen ?).
Anderen zullen wellicht nog andere opmerkingen hebben, maar laat je vooral niet ontmoedigen door wat kritieken op je eerste geplaatste foto.
Je zal zien dat wanneer je enkele raadgevingen volgt, jouw volgende foto's van zelf beter worden. Je zal ook op meer zaken gaan letten wanneer je een foto maakt.
Met het achteraf wat bewerken met één of ander fotoprogramma kan je ook nog vele kanten uit.
Erg nuttig commentaar, ben er blij mee, want dit zijn de voornaamste dingen waar ik niet geheel blij mee ben.
Ik wilde erg graag het kleintje erop hebben, maar deze werd beschermd en steeds in het midden gezet, uit beeld. Dit was de enige mogelijkheid die ik kreeg in een uur.
Ik heb niet verscherpt na het verkleinen.
Zal binnenkort nog andere foto's plaatsen.
Foto is zichtbaar nu, voor mij iets te veel lege ruimte links in de foto. Een beetje meer naar rechts gemikt indien mogelijk had je meer Olifanten gehad. De ervaring op zich is al een mooie herinnering
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Anaisje, dank voor het commentaar.
De ervaring is zeker een herinnering, ben blij dat ik het heb vastgelegd.
Valt nog een hoop te verbeteren, ben flink aan het oefenen. Binnenkort volgt meer materiaal.
Comment