![](http://i60.tinypic.com/al6m2s.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
less is more
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: less is more
Gebruik je een Nikon? Kenmerkend is je blauw wat iets te nadrukkelijk aanwezig is. Ik heb het zelf ook nog vaak hoorOm de schoonheid van je foto te verbeteren zou ik het rood/oranje iets ophalen en je blauw wat temperen. Leuke compositie.
Ik kan geen exif zien(heb ook geen programma om het direct te zien, moet telkens kopiëren) maar ik twijfel wat aan de scherpte.
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtGebruik je een Nikon? Kenmerkend is je blauw wat iets te nadrukkelijk aanwezig is. Ik heb het zelf ook nog vaak hoorOm de schoonheid van je foto te verbeteren zou ik het rood/oranje iets ophalen en je blauw wat temperen. Leuke compositie.
Ik kan geen exif zien(heb ook geen programma om het direct te zien, moet telkens kopiëren) maar ik twijfel wat aan de scherpte.
De scherpte heb je ook correct gezien. Het is een beeldje van een tijdje geleden die ik wel leuk vond, maar die blijkbaar in de auto-stand werd genomen.
Durf het bijna niet te zeggen, maar diafragma was f3.5 (achteraf bekeken een grote blunder)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtKan u wel volgen omtrent het blauwe.
De scherpte heb je ook correct gezien. Het is een beeldje van een tijdje geleden die ik wel leuk vond, maar die blijkbaar in de auto-stand werd genomen.
Durf het bijna niet te zeggen, maar diafragma was f3.5 (achteraf bekeken een grote blunder)Foto leent zich er wel voor om eens iets speciaal mee te doen in het een of ander programmaatje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtGeeft niet maat, van blunders maken ken ik alles van...Foto leent zich er wel voor om eens iets speciaal mee te doen in het een of ander programmaatje.
Trouwens, het is zo al sfeervol!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Comment