Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Antiquités

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Antiquités

update: takjes weg

Last edited by zibro; 4 september 2014, 18:29.
    Groetjes,
    Dominic

Re: Antiquités

Dit vind ik bijzonder goed aangepakt. Bij omzettingen zoveel mogelijkheden en smaken. Ben benieuwd naar de resultaten van je komende fotografie trip in het weekend

Comment

Mooie omzetting, compo een beetje te veel van alles voor mijn smaak.
      Vriendelijke groet, laGrange
      http://lagrange.1x.com
      "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

Comment

Mooi straatbeeld maar er staat idd. wat veel op (een fout die ikzelf ook regelmatig maak).
        Om het proper af te werken had ik die paar takjes tegen de rechter boord weggewerkt.
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

Comment

Mooie foto en omzetting.
          Lekker schuin, maar toch recht

Comment

Mooie z/w straatfotografie!!

Mvg John
            http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Waar post gij uw foto's Dominic, hier op het werk kan die nml nooit zien, thuis geen enkel probleem.

Comment

Leuk met dat doorkijkje en de weerspiegeling in het raam.
                Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Er staan inderdaad wat teveel onderwerpen op, maar ik kon er toch niet voorbijlopen zonder er een foto van te nemen

Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
                  Waar post gij uw foto's Dominic, hier op het werk kan die nml nooit zien, thuis geen enkel probleem.
                  Ik plaats mijn foto's altijd via dropbox, misschien dat ze dat op uw werk blokkeren?

Iedereen bedankt voor het kijken en de reacties.
                  Groetjes,
                  Dominic

Comment

Mooie zw/w fotografie met mooi contrast. Het zou kunnen dat ze dropbox blokkeren(maar ja, er zal moeten gewerkt worden hé )

Comment

Mooie foto, maar nogal druk.
                      Groetjes, Willy

"Less is More"

Comment

Heel mooie omzetting. En druk.... ja, het is druk op die plaats, en op andere plaatsen is het minder druk, maar is de foto daarom minder goed omdat het een drukke is, moet/mag je het dan niet fotograferen, tuurlijk wel !
                        Voor mij geeft het alleszins niet, maar het zal wel weer met verschil in smaken te maken hebben.
                        Om het iets minder druk te maken had je er een +/- vierkante kunnen van maken door te croppen tussen bord en regenwaterafvoer.
                        Maar dan ben je je bord kwijt en klopt je titel niet meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
                          Mooi straatbeeld maar er staat idd. wat veel op (een fout die ikzelf ook regelmatig maak).
                          Om het proper af te werken had ik die paar takjes tegen de rechter boord weggewerkt.
                          mvg,
                          Eddy
                          Je hebt gelijk Eddy, dat is wat slordig. Update geplaatst.

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                          Heel mooie omzetting. En druk.... ja, het is druk op die plaats, en op andere plaatsen is het minder druk, maar is de foto daarom minder goed omdat het een drukke is, moet/mag je het dan niet fotograferen, tuurlijk wel !
                          Voor mij geeft het alleszins niet, maar het zal wel weer met verschil in smaken te maken hebben.
                          Om het iets minder druk te maken had je er een +/- vierkante kunnen van maken door te croppen tussen bord en regenwaterafvoer.
                          Maar dan ben je je bord kwijt en klopt je titel niet meer.
                          Die crop had ik inderdaad eerst ook in gedachten, maar dan vond ik het formaat niet meer mooi en verliest het beeld volgens mij wat context.
                          En dan zat ik nog met een doorkijkje, een deur, een hond en een stoel
                          Titel maakt niet uit, dan verzin ik wel iets anders
                          Groetjes,
                          Dominic

Comment

Working...
                          X