Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
@JPR; Wil mezelf hier gaan verdedigen door te zeggen dat hij in het echt ook scheef stond De echte reden dat ik hem niet meer naar links gekanteld heb is omdat ik de molens dan weer iets te scheef vond staan. Over de scherpte zie ik persoonlijk niks, kan aan mijn ogen liggen? Of misschien jouw scherm idd
@Bouk; Ik ben het gedeeltelijk met je eens, had eigenlijk een hoger standpunt moeten kiezen zodat het fietspad en de Zaan wat meer loskomen en er ook wat meer diepte ontstaat. Misschien een idee voor volgende keer. Wat ik leuk vind is dat alle mensen op de foto iets anders aan het doen zijn, al is dat op dit formaat misschien iets te moeilijk te zien en ligt de nadruk hier niet heel erg op.
@Zibro; Het volgende Flickr formaat is 1024 x 659, te groot voor wat is toegestaan.
Ik zou een ander standpunt genomen hebben zodat de lantaarn er buiten viel en zo een betere dieptewerking had verkregen maar ja "ik zou" maar weet niet of het mogelijk was.
Pff, ik mag wel oppassen hier mijzelf niet als "local" terug te zien. Ik heb hier bijna dagelijks gefietst de laatste week.
Ik vind de opname wel heel leuk met alle personen die iets anders aan het doen zijn maar het geheel iets te rommelig. Geen van de molens op de achtergrond staat er vrij op, oftewel een paar palen ervoor of een toerist.
Bedankt voor het commentaar allemaal, hier kan ik iets mee! Reacties als "Knap gedaan" en "mooi werk" bij een goede foto zijn natuurlijk altijd leuk, maar daar leer je niks van.
@Zibro; Heb hem even aangepast, weet ik dat ook weer voor de volgende keer!
@Felix69; Persoonlijk vind ik de lantaarn hier wel iets toevoegen. Ik ga nog een keer terug om te experimenteren met andere standpunten.
@Thomas79; Bedoel je NIET geslaagd, of gewoon net wel? Zou een typfout kunnen zijn in deze context. Just checking
@Olivetti; Dan zul je waarschijnlijk wel op meerdere foto's staan met de vele toeristen die daar overdag rondlopen Ik snap wat je bedoeld met de molens idd. Zo'n 6 meter achte mij stond een hekje waar ik op zou kunnen gaan staan om de foto van wat hoger te nemen. Op die manier komt het fietspad en het water ook meer vrij en ontstaat er wel wat meer diepte. Ik ga zeker terug om te experimenteren.
Ik heb nog wat andere shot's van deze locatie, die zal ik direct even uploaden er erbij zetten in een update.
Edit: Nu ik e update heb toegevoegd snap ik wat je bedoelt met zonder de lantaarnpaal. Hij staat idd elke keer precies voor een object.
Last edited by TriXal0ne; 29 augustus 2014, 13:58.
Bedankt voor het commentaar allemaal, hier kan ik iets mee! Reacties als "Knap gedaan" en "mooi werk" bij een goede foto zijn natuurlijk altijd leuk, maar daar leer je niks van.
@Zibro; Heb hem even aangepast, weet ik dat ook weer voor de volgende keer!
@Felix69; Persoonlijk vind ik de lantaarn hier wel iets toevoegen. Ik ga nog een keer terug om te experimenteren met andere standpunten.
@Thomas79; Bedoel je NIET geslaagd, of gewoon net wel? Zou een typfout kunnen zijn in deze context. Just checking
@Olivetti; Dan zul je waarschijnlijk wel op meerdere foto's staan met de vele toeristen die daar overdag rondlopen Ik snap wat je bedoeld met de molens idd. Zo'n 6 meter achte mij stond een hekje waar ik op zou kunnen gaan staan om de foto van wat hoger te nemen. Op die manier komt het fietspad en het water ook meer vrij en ontstaat er wel wat meer diepte. Ik ga zeker terug om te experimenteren.
Ik heb nog wat andere shot's van deze locatie, die zal ik direct even uploaden er erbij zetten in een update.
Edit: Nu ik e update heb toegevoegd snap ik wat je bedoelt met zonder de lantaarnpaal. Hij staat idd elke keer precies voor een object.
eerst dacht ik bij de eerste, "wat doen al die mensen daar nou in de foto", maar na even kijken vond ik het toch tof hoe ze daar allemaal zonder enig verband geplaatst zijn in de foto. Alsof ze daar netjes op die plek gepositioneerd zijn in een andere richting. Dus ja, vind 1 leuk!
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment