Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Patje Krimson + Update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Patje Krimson + Update

Mijn eerste stappen in de party fotografie
    (het leek makkelijker dan dat het was )

Pat Krimson met 2 Fabiola op Boerenrock 2014

f/4 - ISO 1600 - 1/250sec. - 116mm

UPDATE : iets verscherpt, ietsje meer contrast en de kleuren geel/oranje iets minder gezet

alvast bedankt voor het kijken

alle reacties zijn meer dan welkom! ook de negatieve

groetjes

stijn
    Last edited by coningx; 29 augustus 2014, 11:27.

Re: Patje Krimson

Goed gedaan, prima foto. Oranje en geel ietsie( ! ) temperen en wordt nog mooier met realistischere huidskleur

Comment

110x bekeken en slechts 1 reactie!! en dan vraag ik ook nog speciaal om de negatieve ook te posten.

zonde dat er zo weinig gereageerd word in de beginnershoek, doet mij twijfelen om in de toekomst nog iets te posten ........

@ MGfoto : bedankt voor uw reactie, ga dit zeker proberen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door coningx Bekijk bericht
        110x bekeken en slechts 1 reactie!! en dan vraag ik ook nog speciaal om de negatieve ook te posten.

zonde dat er zo weinig gereageerd word in de beginnershoek, doet mij twijfelen om in de toekomst nog iets te posten ........

@ MGfoto : bedankt voor uw reactie, ga dit zeker proberen
        Vind het een goede foto, volg de tip van MGfoto en die wordt nog beter.
        Ge moet het niet zo rap opgeven als er geen reactie komt , ten eerste is het vakantie en zijn veel vaste waarden met nog andere zaken bezig. Zelf heb ik ook al een paar foto's gehad waar geen reactie op kwam, maar soms heb ge een foto waar de ene op de andere reactie op komt. Gewoon blijven posten zou ik zeggen.

Comment

Knappe foto, op het juiste moment gedrukt.
          Groetjes,
          Dominic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door coningx Bekijk bericht
            Niet iedereen die kijkt voelt zich bevoegd om, al dan niet negatieve, kritiek te geven hé. Behoudens een paar uitzonderingen is niet iedereen hier alwetend .

Ik geef eerlijk toe dat ik dikwijls kijk om zelf bij te leren, al dan niet van de commentaren die geleverd worden.
            Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nickel Bekijk bericht
              Niet iedereen die kijkt voelt zich bevoegd om, al dan niet negatieve, kritiek te geven hé. Behoudens een paar uitzonderingen is niet iedereen hier alwetend .
              Meer plaatsers dan reageerders idd! En soms komt er geen reactie en dan zit je daar met de vraag 'was het Te goed,of was het Te slecht'. Ik kan ook dikwijls enkel gevoelsmatig reageren met 'Mooi of knap' Maar ook dat wprdt dan soms weer niet optimaal aanvaard.'T Is hier dan ook beginnershoek waar ook niet alwetende zitten. 'K zou toch maar blijven posten EN reageren want je foto zit er veelbelovend uit. En met de verschillende soorten podiumbelichting niet één van de makkelijkste!
              vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                Meer plaatsers dan reageerders idd! En soms komt er geen reactie en dan zit je daar met de vraag 'was het Te goed,of was het Te slecht'. Ik kan ook dikwijls enkel gevoelsmatig reageren met 'Mooi of knap' Maar ook dat wprdt dan soms weer niet optimaal aanvaard.'T Is hier dan ook beginnershoek waar ook niet alwetende zitten. 'K zou toch maar blijven posten EN reageren want je foto zit er veelbelovend uit. En met de verschillende soorten podiumbelichting niet één van de makkelijkste!
                grts,Jozef
                Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Niet iedereen bezit de gave om een plaat van of over "party fotografie" te beoordelen gewoon omdat elk een beetje in zijn eigen categorie zit en ik ben ook op andere front met fotografie bezig. Toch vind ik dat je met
                  je eerste stappen in die richting goed begonnen bent maar met geduld, oefenen en andere foto's bekijken ga je zeker nog betere resultaten behalen.

Over de kleuren en de compo van de foto ben ik wel tevreden want het is zeken een hele opgave om de juiste instelling te vinden in de omgeving dat je geboden wordt met naar alle waarschijnlijkheid een voortdurende verandering van licht.

Gr, Daniel.

Comment

Een verdienstelijke eerste poging hoor
                    Je hebt in elk geval op het juiste moment afgedrukt, want je ISO op 1600 en ST op 1/250 krijgen is in zo'n omstandigheden niet makkelijk.
                    Qua nabewerking kan je foto nog wat extra contrast en naverscherping verdragen.
                    https://www.facebook.com/devrieset/

Comment

Bedankt voor de reacties!

het is soms moeilijk om te weten of je goed bezig bent of niet als er geen reacties komen
                      eigenlijk heb ik dan nog liever 5 negatieve reacties dan geen reacties, zo weet je tenminste aan wat je kan werken.

ik heb een update geplaatst en heb daar de raad van jullie toegepast.

Ik was echt verschoten hoe moeilijk het was om in de tent van boerenrock foto's te nemen
                      Het licht zat constant anders, de rook bleef verschrikkelijk lang hangen en dan ook nog eens het volk voor mij.
                      ik heb wel op sluitertijdvoorkeuze gefotografeerd en had dit misschien beter anders gedaan heb ik hier zoal gelezen op het forum
                      punten om aan te werken volgende keer

Comment

Update is inderdaad beter (volgens mij dan toch )
                        Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

Comment

Working...
                        X