Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nummer 12 op de wereldranking.
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Nummer 12 op de wereldranking.
heel knap! mooi hoe die paar mensen en attributen het lijnenspel doorbrekende dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Heerlijk lijnenspel, prachtige kleuren, goed tijdstip gekozen! Ik ga toch even mieren neuken, vind het storend dat links en rechts de borden er maar half op staan. Zet ze er helemaal op, of helemaal niet. Verder top foto!---
Canon 60D + 17-55mm f/2.8 // Sony RX100
Comment
-
-
tof eddy ,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TriXal0ne Bekijk berichtHeerlijk lijnenspel, prachtige kleuren, goed tijdstip gekozen! Ik ga toch even mieren neuken, vind het storend dat links en rechts de borden er maar half op staan. Zet ze er helemaal op, of helemaal niet. Verder top foto!
Als de het bord rechts bedoelt moet ik toch zeggen dat het scherm met het uurrooster er volledig opstaat.
Een ander bord zie ik niet of het zou het uurwerk moeten zijn, maar dat staat er ook volledig op.
Er zal altijd wel in iets gesneden worden maar voor mij was het belangrijk om iets (uurwerk + uurrooster) vooraan te hebben + te vertrekken vanuit de 2 benedenhoeken.
En dit allemaal om meer diepte te creëren.
Smaken verschillen.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
weeral een heel mooie
Comment
-
Guillemins: niet kapot te krijgen, bijna altijd goede foto's.Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk berichtGuillemins: niet kapot te krijgen, bijna altijd goede foto's.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtOp voorwaarde dat ze goed gemaakt zijn zoals hier .Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
sterk plaatje Eddy, maar dat zijn we gewend van jou ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk berichtsterk plaatje Eddy, maar dat zijn we gewend van jou ;-)
Mvg,
WimNikon D610 - Nikkor 24-85mm f/3.5-4.5 - Nikkor 50mm f/1.8 - Nikkor 80-200mm f/2.8 ED - Nikkor 105mm f/2.8 micro
500px.com/wimdekoster
Comment
Comment