Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Welke borden bedoel je?
Als de het bord rechts bedoelt moet ik toch zeggen dat het scherm met het uurrooster er volledig opstaat.
Een ander bord zie ik niet of het zou het uurwerk moeten zijn, maar dat staat er ook volledig op.
Er zal altijd wel in iets gesneden worden maar voor mij was het belangrijk om iets (uurwerk + uurrooster) vooraan te hebben + te vertrekken vanuit de 2 benedenhoeken.
En dit allemaal om meer diepte te creëren.
Smaken verschillen.
mvg,
Eddy
Het gaat mij idd vooral om het bord rechts, ik mis toch een stukje behuizing. Had hem misschien toch liever gezien met de bevestigingspunten van de klok en het bord. Smaken verschillen idd. Hoe dan ook een top foto om jaloers op te zijn!
Comment