Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
vind het wel iets hebben
al had ik liever iets meer groene streep willen zien
zoiets als lopende van de helft van je rechterkant tot de helft van je bovenkant - als je begrijpt wat ik bedoel
Vind het al wel een aardig beeld, denk dat er nog wel iets meer uit te halen viel door misschien een iets ander camerastandpunt aan te nemen en inderdaad iets meer diepte te creëren.
Wat mij meer stoort is dat klein stukje groen. Ze trekt plots mijn aandacht weg van dat het oneindige. dus zou ik al croppen zodat je ongeveer 1 'diagonaal' streep ziet punt vertrekkend rechterbovenhoek. Maar dan krijgt het beeld nog steeds niet genoeg diepte. En oogt wat saai. (het voorstel van NoekelMi om meer groen in diagonale stand, was dan beter geweest) Verder gaand met het bekomen beeld zou ik kiezen om via het kantelen en vervagen een duidelijker diepte te verkrijgen.
Sta ook helemaal achter het voorstel van portretstand.
Het voorstel van Willy1 vond ik ook erg goed, dacht daar ook aan, maar natuurlijk met deze foto niet doenbaar.
ik zou in deze omstandigheden ook meer voor de convergerende lijnen zijn gegaan denk ik, door de foto in portrestand te nemen...
vind het wel een leuke "structuur" hebben al dat graan
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment