Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reflections July 31 ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Reflections July 31 ...

... dus niet voor de challenge

Dank voor het kijken en de commentaren
    Vriendelijke groet, laGrange
    http://lagrange.1x.com
    "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

Re: Reflections July 31 ...

Een leuk, maar druk lijnenspel met al die reflecties ....
    Goed gezien, maar misschien kon je ook gaan voor een enkel detail met de daarbijhorende reflecties ? Mocht je nu bv één enkel raamkozijn genomen hebben en dan gespeeld hebben met die reflecties ervan, dan kon je misschien ook wel een mooi abstractje bekomen hebben ... Nu, 't is maar een persoonlijke gedachte , ik ken het gebouw en de situatie ter plaatse niet en misschien was andere standpunten innemen en dergelijke niet mogelijk.
    Nu zit je rechtsboven met zeer fel en hard licht, dat dan op zijn beurt ook weer nog eens lijnen en schaduwen maakt ....
    Maar misschien was je niet in de mogelijkheid om het gebouw op een ander lichttijdstip te fotograferen ...

groeten,
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Mooi lijnenspel en leuke reflecties. Idd hard licht, maar ik vind het hier niet echt een nadeel.
      Groetjes,
      Dominic

Comment

Bedankt voor de reacties
        De bedoeling was wel degelijk het complexe spel van lijnen en weerspiegelingen vast te leggen, het gebouw vraagt er als het ware om.
        Iets minder hard licht, vooral bovenaan, had wel gemogen (ik had geen grijsfilters bij).
        Misschien knutsel ik deze later nog wat bij in PS.
        Vriendelijke groet, laGrange
        http://lagrange.1x.com
        "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

Comment

Working...
        X