Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Een leuk, maar druk lijnenspel met al die reflecties ....
Goed gezien, maar misschien kon je ook gaan voor een enkel detail met de daarbijhorende reflecties ? Mocht je nu bv één enkel raamkozijn genomen hebben en dan gespeeld hebben met die reflecties ervan, dan kon je misschien ook wel een mooi abstractje bekomen hebben ... Nu, 't is maar een persoonlijke gedachte , ik ken het gebouw en de situatie ter plaatse niet en misschien was andere standpunten innemen en dergelijke niet mogelijk.
Nu zit je rechtsboven met zeer fel en hard licht, dat dan op zijn beurt ook weer nog eens lijnen en schaduwen maakt ....
Maar misschien was je niet in de mogelijkheid om het gebouw op een ander lichttijdstip te fotograferen ...
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Bedankt voor de reacties
De bedoeling was wel degelijk het complexe spel van lijnen en weerspiegelingen vast te leggen, het gebouw vraagt er als het ware om.
Iets minder hard licht, vooral bovenaan, had wel gemogen (ik had geen grijsfilters bij).
Misschien knutsel ik deze later nog wat bij in PS.
Comment