Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rots
Collapse
X
-
-
Re: Rots
Goede compositie, de reflectie is zeer mooi. Toffe foto.
Mvg,
WimNikon D610 - Nikkor 24-85mm f/3.5-4.5 - Nikkor 50mm f/1.8 - Nikkor 80-200mm f/2.8 ED - Nikkor 105mm f/2.8 micro
500px.com/wimdekoster
-
@ Lieven thx voor het complimentje... ik vraag mij steeds af of ik altijd mijn foto's moet plaatsen in de beginnershoek ? of mag ik die ook onder de andere categorie zetten of komt men automatisch in die verschillende categorieën???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy47 Bekijk bericht.... ik vraag mij steeds af of ik altijd mijn foto's moet plaatsen in de beginnershoek ? of mag ik die ook onder de andere categorie zetten of komt men automatisch in die verschillende categorieën???
---
dit is een mooie zo met die weerspiegeling.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy47 Bekijk bericht@ Lieven thx voor het complimentje... ik vraag mij steeds af of ik altijd mijn foto's moet plaatsen in de beginnershoek ? of mag ik die ook onder de andere categorie zetten of komt men automatisch in die verschillende categorieën???
2. Eénmaal je redelijk zeker bent van je foto kan je SC proberen, als je niet helemaal zeker bent ga dan naar beoordeling.
3. als je veel commentaar wil, blijf dan plakken in beginnershoek, maar je krijgt dan wel commentaar van overwegend beginners die blijven plakken zijn, of beginners die dromen dat het anders kan (klinkt hard, lijkt misschien op waarheid)
4. Blijf vooral jezelf, en ontwikkel je eigen stijl, op termijn is dat de enige weg.
Laat je vooral niet verleiden om tot een clubje te behoren dat elkaars foto's ophemelt, dan leer je niets bij, alleen maar af. In fotografie zijn er regels, maar die regels breken is evengoed The way to go!, geef je ogen de kost....leeg...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht1. lees vooral nooit wat bouk schrijft. :-)
2. Eénmaal je redelijk zeker bent van je foto kan je SC proberen, als je niet helemaal zeker bent ga dan naar beoordeling.
3. als je veel commentaar wil, blijf dan plakken in beginnershoek, maar je krijgt dan wel commentaar van overwegend beginners die blijven plakken zijn, of beginners die dromen dat het anders kan (klinkt hard, lijkt misschien op waarheid)
4. Blijf vooral jezelf, en ontwikkel je eigen stijl, op termijn is dat de enige weg.
Laat je vooral niet verleiden om tot een clubje te behoren dat elkaars foto's ophemelt, dan leer je niets bij, alleen maar af. In fotografie zijn er regels, maar die regels breken is evengoed The way to go!, geef je ogen de kost.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy47 Bekijk berichtVraagje kan men dezelfde foto van de ene groep naar de andere plaatsen of moet ik de foto eerst verwijderen?
Wel een knappe foto, mooie weerspiegeling en door de compositie blijft het niet enkel bij de weerspiegeling, maar kan je ook verder het landschap in kijken. .
Mvg John
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy47 Bekijk berichtVraagje kan men dezelfde foto van de ene groep naar de andere plaatsen of moet ik de foto eerst verwijderen?
gebruik daarvoor het zwarte driehoekje met het uitroepteken erin.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Zeer knappe plaat.
Prachtig compo, waar duidelijk goed over nagedacht is. De nabewerking is ook zeer geslaagd.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtZeer knappe plaat.
Prachtig compo, waar duidelijk goed over nagedacht is. De nabewerking is ook zeer geslaagd.
Groeten,
Johan
den_beireNikon Z7ii - NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S - NIKKOR Z 85mm f/1.8
Don't lead me into temptation, I can find the way myself.
Comment
-
Comment
Comment