Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rots

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rots

Nikon D7000 & Nikon AF-S 24-70mm f/2.8G ED

Re: Rots

Goede compositie, de reflectie is zeer mooi. Toffe foto.
    Mvg,
    Wim
    Nikon D610 - Nikkor 24-85mm f/3.5-4.5 - Nikkor 50mm f/1.8 - Nikkor 80-200mm f/2.8 ED - Nikkor 105mm f/2.8 micro
    500px.com/wimdekoster

Comment

Zonde van de beginnershoek, dit overstijgt ruimschoots en hoort in SC.
      ...leeg...

Comment

@ Lieven thx voor het complimentje... ik vraag mij steeds af of ik altijd mijn foto's moet plaatsen in de beginnershoek ? of mag ik die ook onder de andere categorie zetten of komt men automatisch in die verschillende categorieën???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door freddy47 Bekijk bericht
          .... ik vraag mij steeds af of ik altijd mijn foto's moet plaatsen in de beginnershoek ? of mag ik die ook onder de andere categorie zetten of komt men automatisch in die verschillende categorieën???
          ja...dat gaat automatisch hoor)(.
          ---
          dit is een mooie zo met die weerspiegeling.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

@ Lieven thx voor het complimentje... ik vraag mij steeds af of ik altijd mijn foto's moet plaatsen in de beginnershoek ? of mag ik die ook onder de andere categorie zetten of komt men automatisch in die verschillende categorieën???
            1. lees vooral nooit wat bouk schrijft. :-)
            2. Eénmaal je redelijk zeker bent van je foto kan je SC proberen, als je niet helemaal zeker bent ga dan naar beoordeling.
            3. als je veel commentaar wil, blijf dan plakken in beginnershoek, maar je krijgt dan wel commentaar van overwegend beginners die blijven plakken zijn, of beginners die dromen dat het anders kan (klinkt hard, lijkt misschien op waarheid)
            4. Blijf vooral jezelf, en ontwikkel je eigen stijl, op termijn is dat de enige weg.

Laat je vooral niet verleiden om tot een clubje te behoren dat elkaars foto's ophemelt, dan leer je niets bij, alleen maar af. In fotografie zijn er regels, maar die regels breken is evengoed The way to go!, geef je ogen de kost.
            ...leeg...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
              1. lees vooral nooit wat bouk schrijft. :-)
              2. Eénmaal je redelijk zeker bent van je foto kan je SC proberen, als je niet helemaal zeker bent ga dan naar beoordeling.
              3. als je veel commentaar wil, blijf dan plakken in beginnershoek, maar je krijgt dan wel commentaar van overwegend beginners die blijven plakken zijn, of beginners die dromen dat het anders kan (klinkt hard, lijkt misschien op waarheid)
              4. Blijf vooral jezelf, en ontwikkel je eigen stijl, op termijn is dat de enige weg.

Laat je vooral niet verleiden om tot een clubje te behoren dat elkaars foto's ophemelt, dan leer je niets bij, alleen maar af. In fotografie zijn er regels, maar die regels breken is evengoed The way to go!, geef je ogen de kost.
              Vraagje kan men dezelfde foto van de ene groep naar de andere plaatsen of moet ik de foto eerst verwijderen?

Comment

Vraagje kan men dezelfde foto van de ene groep naar de andere plaatsen of moet ik de foto eerst verwijderen?
                Ik dacht niet dat je 1 dezelfde foto in 2 of meerdere groepen mocht plaatsen.

Wel een knappe foto, mooie weerspiegeling en door de compositie blijft het niet enkel bij de weerspiegeling, maar kan je ook verder het landschap in kijken. .

Mvg John
                http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Knappe foto met een mooie spiegeling. Mooi belicht ook
                  http://www.smuttynose.nl

Comment

dat kan alleen de MOD.
                    gebruik daarvoor het zwarte driehoekje met het uitroepteken erin.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Geplaatst is geplaatst, je zal er nog wel hebben.
                      ...leeg...

Comment

Heel mooie.
                        Grt Queenbee.
                        Afscheid doodt de liefde niet.

Comment

Zeer knappe plaat.
                          Prachtig compo, waar duidelijk goed over nagedacht is. De nabewerking is ook zeer geslaagd.
                          Groeten,
                          Johan
                          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                            Zeer knappe plaat.
                            Prachtig compo, waar duidelijk goed over nagedacht is. De nabewerking is ook zeer geslaagd.
                            Groeten,
                            Johan
                            Ik volg

den_beire
                            Nikon Z7ii - NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S - NIKKOR Z 85mm f/1.8

Don't lead me into temptation, I can find the way myself.

Comment

Ho ho, dat heeft hij nog niet gelezen..., je riskeert wat, mij maakte hij al uit voor "haverkist"

Comment

Working...
                              X