Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ondanks dat het middernacht is, vind ik de donkere kleuren iets teveel dichtgeslipt, dat zie je als je gaat oplichten. Ben bang(gezien je f-getal en belichting) dat je niet op statief stond Het blauw kan iets minder, en dan wordt het groen van de bomen zichtbaar wat een meer realitischere kleurweegave geeft. Persoonlijk hoeft van mij niet altijd alles in het midden, maar kan smaak zijn. Dus voor mij in compo wel goed hoor Denk als ik de foto onder handen zou nemen(zoiets bv) er wel iets moois kan uitkomen. Als je de link weg wil laat je maar een gil(via PB, ik krijg geen meldingen van quotes namelijk )
Comment