Ik had de grootste moeite van de wereld om juist scherp te stellen op f2.8. Ofwel ligt het aan mijn camera, ofwel focust mijn lens soms achter het onderwerp. Uiteraard kan de fotograaf ook de schuldige zijn .
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kalme dagen op de foor
Collapse
X
-
-
Re: Kalme dagen op de foor
Kleurrijke foto's, kan niet anders op een kermis. De scherpte zit inderdaad niet zo goed op de personen. Ligt iets verder achteruit op de speeltjes.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
-
Kalme dagen op het foor goed en kleurrijk weergegeven.
Comment
-
drie leuke en vooral kleurvolle opnamen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Drie goed foto's. vind vooral nr. drie leuk: mevrouw leest onverstoorbaar haar boekje in die griezelomgeving. Mooi gespot.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
-
De twee eersten vindt ik ondanks de kalmte te druk maar de derde geeft mooi de titel weer.Last edited by yves wouters; 16 mei 2014, 19:38.digitaal impressionist
Comment
-
Bedankt voor al de reacties.
In de eerste vond ik het wel grappig hoe de dame zo stoïcijns voor zich uit aan het staren was, in dezelfde richting als de pluchen honden in haar kraam. Druk zijn die kramen inderdaad, maar dat probeerde ik ook in beeld te brengen. Je wordt gebombardeerd met al de kleuren en het volgepropte kraam en dan zie je daar een klein dametje zitten, wachtend.
Bij de tweede vond ik het wel typerend voor de 'kalmte' dat al de stokjes en de plaatjes in het schietkraam onaangeroerd waren. Niemand heeft geschoten, de geweren liggen klaar, maar ongebruikt. De uitbater passeert en ik heb haar net getroffen met de ogen dicht. Misschien zoek ik er teveel achter, maar het kon haast lijken alsof ze een diepe zucht slaakt en met de ogen dicht in haar hoofd aftelt tot ze mag sluiten, want er is toch geen volk.
De derde spreekt meer voor zich, dat is waar
Comment
Comment