Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
geuren en kleuren
Collapse
X
-
-
Re: geuren en kleuren
Geef mij maar de kleuren !!! Weer een mooie poppetjesfoto van je .
mvg John
-
Ik ga ook volop voor de kleurenversie.
Leuk gedaan hoor.
Comment
-
+1 voor de kleurenversie!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
Eigenlijk is deze een mislukte poging, tot wat ik wou bereiken. Ik wou helemaal geen schaduw, vandaar dat er wat minder contrast aanwezig is. Toen Djivan plotseling mijn aandacht vestigde op het streepje zag ik nu ook dat het niet verdwenen was en ik die dacht gisteren avond dat ze weg was. Misschien was ik toen ook al wat onwel geworden. De verbeteringen zal,ik later doen. ,ik,moet nu wat rusten van de dokter. Het komt wel goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtEigenlijk is deze een mislukte poging, tot wat ik wou bereiken. Ik wou helemaal geen schaduw, vandaar dat er wat minder contrast aanwezig is. Toen Djivan plotseling mijn aandacht vestigde op het streepje zag ik nu ook dat het niet verdwenen was en ik die dacht gisteren avond dat ze weg was. Misschien was ik toen ook al wat onwel geworden. De verbeteringen zal,ik later doen. ,ik,moet nu wat rusten van de dokter. Het komt wel goed.
Sent from my GT-P5110 using Tapatalk 4
Comment
-
-
, ja zo kan je het ook zien. Ik kan het nog goed krijgen hoor. Maar nu verplichtte rust wil zeggen, even laten rusten.
Toch allemaal bedankt hoor voor de opmerkingen, je ziet maar twee paar ogen zien meer dan eentje.
Comment
Comment