Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Los Gigantes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Los Gigantes

Focuslengte 52 mm
    Belichting 1/400
    F-nummer f/11
    ISO 200
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Re: Los Gigantes

Knap Bruno. De kliffen vertrekken mooi uit de bovenhoek, maar ik had liever iets meer van het onderliggende dorpje gezien, dat zou volgens mij de diepte nog wat benadrukt hebben.
    Ik vrees echter dat ik daar rechts in de schaduw van de klif in het water wat cloonwerk zie ???
    Doet verlangen naar vakantie.......maar geen nood, as. zaterdag is het zover .
    Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Knap Bruno. De kliffen vertrekken mooi uit de bovenhoek, maar ik had liever iets meer van het onderliggende dorpje gezien, dat zou volgens mij de diepte nog wat benadrukt hebben.
      Ik vrees echter dat ik daar rechts in de schaduw van de klif in het water wat cloonwerk zie ???
      Groetjes
      grgrgrg, kloonwerk klopt , ik zie het nu ook.
      Heb er eentje met meer dorp hoor.
      Leuke vakantie gewenst.
      mvg Bruno D.G.
      Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Groetjes
        Meer dorp voor Djivan
        mvg Bruno D.G.

Comment

De foto met meer dorp spreekt mij meer aan!
          mooi indrukwekkend..
          grt erik

Comment

Working...
          X