Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Knap Bruno. De kliffen vertrekken mooi uit de bovenhoek, maar ik had liever iets meer van het onderliggende dorpje gezien, dat zou volgens mij de diepte nog wat benadrukt hebben.
Ik vrees echter dat ik daar rechts in de schaduw van de klif in het water wat cloonwerk zie ???
Doet verlangen naar vakantie.......maar geen nood, as. zaterdag is het zover .
Groetjes
Knap Bruno. De kliffen vertrekken mooi uit de bovenhoek, maar ik had liever iets meer van het onderliggende dorpje gezien, dat zou volgens mij de diepte nog wat benadrukt hebben.
Ik vrees echter dat ik daar rechts in de schaduw van de klif in het water wat cloonwerk zie ???
Groetjes
grgrgrg, kloonwerk klopt , ik zie het nu ook.
Heb er eentje met meer dorp hoor.
Leuke vakantie gewenst.
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Groetjes
Comment