Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Universiteitsbibliotheek : de boekenrekken
Collapse
X
-
-
Re: Universiteitsbibliotheek : de boekenrekken
leuk overzicht ,op de boeken,tof grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
-
Voor mij was dit een moeilijke omwille van het scheve links en het rechte rechts.
Ik heb er wat zitten aan sleuren in PS maar krijg er niets uit dat beter is.......dus zal deze wel goed zijn zeker .
Misschien was je beter (indien mogelijk) iets door de knieën gegaan ?
Groetjes
Comment
-
Inderdaad Loeky, door de knieën had je een beter beeld opgeleverd denk ik en hadden de verticale lijnen kunnen recht zijn. Toch een goede compo uitgekozen om dit ritmisch tafereel vast te leggen.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Roept herinneringen op....lees nu op een E-reader ! Maar de bib toch een speciale sfeer die je sprekend, in de stilte, hebt weergegeven!vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Dank U allemaal voor jullie bijdragen.
@ G.R. nu zie ik de fout. Met je verwijzing naar de rechte boeken. Ik had het niet gezien.
@ Jessey 't is mooi en goed, zal er ook werk van maken. Nu weet ik wat fout ging. Maar ik wist niet echt wat. Laat maar, ik vind het goed. Dat hoort erbij vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtDank U allemaal voor jullie bijdragen.
@ G.R. nu zie ik de fout. Met je verwijzing naar de rechte boeken. Ik had het niet gezien.
@ Jessey 't is mooi en goed, zal er ook werk van maken. Nu weet ik wat fout ging. Maar ik wist niet echt wat. Laat maar, ik vind het goed. Dat hoort erbij vind ik.
Comment
Comment