Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Heel knap, scherp, kleuren ok...... .
Mooie dof ook, en compo ook prima ivm kijkruimte.
En je toont het dan nog in zijn euh......'natuurlijke biotoop', want je ziet ze van langs om meer in onze steden.
PS Hier is er eentje aan het broeden in een nestkastje in de tuin. Speciaal voor hen gemaakt, niet met een ronde, maar met een grote rechthoekige invliegopening.
Reeds twee nesten van pimpelmezen uitgevlogen (nog nooit zo vroeg gehad) en nog ééntje met koolmeesjes die ijverig de jongen aan het azen zijn......mooi om zien.
Groetjes
Heel knap, scherp, kleuren ok...... .
Mooie dof ook, en compo ook prima ivm kijkruimte.
En je toont het dan nog in zijn euh......'natuurlijke biotoop', want je ziet ze van langs om meer in onze steden.
PS Hier is er eentje aan het broeden in een nestkastje in de tuin. Speciaal voor hen gemaakt, niet met een ronde, maar met een grote rechthoekige invliegopening.
Reeds twee nesten van pimpelmezen uitgevlogen (nog nooit zo vroeg gehad) en nog ééntje met koolmeesjes die ijverig de jongen aan het azen zijn......mooi om zien.
Groetjes
Heb je ook de kans gekregen om ze vast te leggen ?
Heb je ook de kans gekregen om ze vast te leggen ?
Ik had en heb nog altijd de kans om ze vast te leggen, maar met mijn 55-250 moet ik nogal dicht komen, en ik stoor ze liever zo min mogelijk.
Ik heb die kastjes zodanig moeten ophangen zodat ons kat er niet bij kan, en wanneer deze laatste buiten loopt worden ze reeds genoeg gestoord .
Wij slaan ze liever gade van op ons terras.....maar dan wel bij iets beter weer dan vandaag.
Comment