Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De hogepriesteres

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De hogepriesteres

De gekostumeerde Venetië 2014 ... in de tuinen van Annevoie

De hogepriesteres

Last edited by Papy1332; 6 mei 2014, 20:14.

Re: De hogepriesteres

Ik vermoed dat dit een kleurrijke foto was. Het Z/W kan mij minder bekoren bij deze. Je ziet wel mooi alle details van het kostuum, ik denk in kleur een heel ander beeld om te tonen.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Mij dank, voor uwe opmerkingen,
      Inderdaad is deze opnamen origineel in kleur, maar spijtig genoeg is deze kostuum, zwart/wit met zilverden versieringen, dus zeer bitonaal, en het achtergrond was niet zeer kleurrijk ook niet, groen en bruin.
      Dus mijn keus was snel gemaakt, om deze opnamen om te zetten in zwart/wit en een effect te geven van een nacht opnamen.

Comment

Mooi moment in beeld gebracht, wel een heel druk beeld. de zwart-wit omzetting laat ik aan andere over, ben dat ook maar juist aan het leren
        Groetjes Chris.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Papy1332 Bekijk bericht
          Mij dank, voor uwe opmerkingen,
          Inderdaad is deze opnamen origineel in kleur, maar spijtig genoeg is deze kostuum, zwart/wit met zilverden versieringen, dus zeer bitonaal, en het achtergrond was niet zeer kleurrijk ook niet, groen en bruin.
          Dus mijn keus was snel gemaakt, om deze opnamen om te zetten in zwart/wit en een effect te geven van een nacht opnamen.
          Ik was het eerst volledig eens met anaisje, maar toen ik jouw toelichting las moet ik zeggen dat je in je opzet geslaagd bent.
          Groetjes

Comment

volg Djivan,toch tof grts,Jozef
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Working...
            X