Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vermoed dat dit een kleurrijke foto was. Het Z/W kan mij minder bekoren bij deze. Je ziet wel mooi alle details van het kostuum, ik denk in kleur een heel ander beeld om te tonen.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Mij dank, voor uwe opmerkingen,
Inderdaad is deze opnamen origineel in kleur, maar spijtig genoeg is deze kostuum, zwart/wit met zilverden versieringen, dus zeer bitonaal, en het achtergrond was niet zeer kleurrijk ook niet, groen en bruin.
Dus mijn keus was snel gemaakt, om deze opnamen om te zetten in zwart/wit en een effect te geven van een nacht opnamen.
Mij dank, voor uwe opmerkingen,
Inderdaad is deze opnamen origineel in kleur, maar spijtig genoeg is deze kostuum, zwart/wit met zilverden versieringen, dus zeer bitonaal, en het achtergrond was niet zeer kleurrijk ook niet, groen en bruin.
Dus mijn keus was snel gemaakt, om deze opnamen om te zetten in zwart/wit en een effect te geven van een nacht opnamen.
Ik was het eerst volledig eens met anaisje, maar toen ik jouw toelichting las moet ik zeggen dat je in je opzet geslaagd bent.
Groetjes
Comment