150 mm F7.1 1/640 ISO 640
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Scherpte voldoende
Collapse
X
-
-
Re: Scherpte voldoende
Zéér scherp waar het moet.
mvg,
EddySmaken verschillen
-
-
-
Heel mooie dof en scherpte waar het hoort. Wat je vraag betreft, als je het onzichtbaar kunt verbeteren zou ik zeggen doen. Maar stoort zeker niet zo.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Goed scherp, die "onregelmatigheden" in je BG storen niet hoor. Je hebt nu eenmaal verschillende soorten planten in de natuur, dus heb je kleurverschillen in je BG.
Anders kan je een gekleurd blad erachter houden, maar dan is het niet puur natuur meer
grt. Ria
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtHeel mooie dof en scherpte waar het hoort. Wat je vraag betreft, als je het onzichtbaar kunt verbeteren zou ik zeggen doen. Maar stoort zeker niet zo.
Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk berichtGoed scherp, die "onregelmatigheden" in je BG storen niet hoor. Je hebt nu eenmaal verschillende soorten planten in de natuur, dus heb je kleurverschillen in je BG.
Anders kan je een gekleurd blad erachter houden, maar dan is het niet puur natuur meer
grt. Ria
Comment
-
-
Jessey man, je bent je wel aan het amuseren met je lensje Vind deze mooi, maar je weet, had ik je in A'dam verteld dat ik mij niet bezig hou met macro..Kan best aannemen dat het een verslaving wordt Over je lichtpuntjes, bij macro zijn optische ringen/kringen veel sneller zichtbaar, ook in je voorgrond, maar zou dit gewoon laten zo. Poetsen kan ook, wat jij wil natuurlijk
Comment
Comment