Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Goed scherp, die "onregelmatigheden" in je BG storen niet hoor. Je hebt nu eenmaal verschillende soorten planten in de natuur, dus heb je kleurverschillen in je BG.
Anders kan je een gekleurd blad erachter houden, maar dan is het niet puur natuur meer
grt. Ria
Goed scherp, die "onregelmatigheden" in je BG storen niet hoor. Je hebt nu eenmaal verschillende soorten planten in de natuur, dus heb je kleurverschillen in je BG.
Anders kan je een gekleurd blad erachter houden, maar dan is het niet puur natuur meer
grt. Ria
Bedankt voor de eerlijkheid en de positieve reactie
Jessey man, je bent je wel aan het amuseren met je lensje Vind deze mooi, maar je weet, had ik je in A'dam verteld dat ik mij niet bezig hou met macro..Kan best aannemen dat het een verslaving wordt Over je lichtpuntjes, bij macro zijn optische ringen/kringen veel sneller zichtbaar, ook in je voorgrond, maar zou dit gewoon laten zo. Poetsen kan ook, wat jij wil natuurlijk
Comment