Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
mooi beeld, maar stel toch voor om met de curven te spelen.
Loeky ik waardeer jou inbreng en opmerkingen .
Echter dit landschap is van zichzelf zeer dor en echt niets feller groen, als ik aan de schuifjes trek komt het niet "echt" meer over (of ik doe iets fout)?
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
En toch vind ik persoonlijk de versie van jessey de beste.
Als ik naar mijn foto's kijk die ik daar ooit genomen heb, en ze zijn niet bewerkt, dan is het daar toch wel wat kleurrijker dan in jouw versie(s).
Maar het is en blijft jouw foto, jij kiest ten slotte wat jij het mooiste vindt niet.
Groetjes
Ik ga dat van Jessey even bekijken. Nog niet gedaan en ik had slechts je berichtje gelezen. Wat ik voorstel is wel nooit een must. Ik denk wat Jessey of anderen voorstellen ook wel goed is.
Ik ga dat van Jessey even bekijken. Nog niet gedaan en ik had slechts je berichtje gelezen. Wat ik voorstel is wel nooit een must. Ik denk wat Jessey of anderen voorstellen ook wel goed is.
Loeky,
jij hebt mijn schaduwen ook teruggezet die ik opgelicht had ;-)
ik wou die eruit. misschien is dat wel te veel geweest, ik had ze nochtans geselecteerd.
Ik weet wel dat jullie info geven en dat het geen must is. Maar als het beter kan, hebben jullie gelijk en zal ik het proberen, waarvoor zit ik hier ander hé
Als ik vind dat mijne mooier of in mijn ogen beter is laat ik ze staan
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
idd, zw zou ook kunnen.
Ik heb nog een derde poging gemaakt hoe meer ik eraan werk hoe meer problemen ik zie ?
Op naar de volgende en hopelijk iets beter
mvg Bruno D.G.
idd, zw zou ook kunnen.
Ik heb nog een derde poging gemaakt hoe meer ik eraan werk hoe meer problemen ik zie ?
Op naar de volgende en hopelijk iets beter
Je derde poging vind ik alvast de betere! En wel normaal dat, hoe meer je ernaar kijkt, hoe meer "problemen" je ziet. Maar zo groei je wel toe naar de uiteindelijke foto. Misschien eens gans opnieuw vertrekken vanuit je origineel? Z/W kan hier inderdaad ook heel mooi zijn, met veel contrast zodat het ietwat dreigend over komt!
Groetjes
Roeliee
Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART
Comment