Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rijst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• rijst

Ik moest zaterdag vrienden uit de nood helpen met hun huwelijk, toen door omstandigheden hun fotograaf niet meer kon. Zie ook mijn topic over ons dilemma.
    Ik heb geprobeerd hen te overtuigen alsnog een andere fotograaf te zoeken, met de uitleg dat ik niet over de juiste kennis, materiaal en ervaring beschik voor huwelijksfotografie, maar ik kon hun ook niet in de steek laten.

De kerkfoto's heb ik bewust met veel contrast getrokken om ze in Z/W te ontwikkelen, en van de foto's buiten ben ik ook redelijk tevreden (voor mijn kunnen). Het avondfeest is mij persoonlijk te donker bevallen.
    Nu zal ik hun album zo veel mogelijk samenstellen met de foto's uit de kerk en buiten en de betere foto's van het avondfeest (openingsdans, speeches, enz..)

Ik kan jullie natuurlijk niet voor iedere foto om raad vragen, maar ik heb de neiging om soms wat te overdrijven in mijn kleuren bij buitenfoto's. Graag dan ook bij deze foto jullie raad om deze zo goed mogelijk te maken, zodat ik de andere foto's daarop kan baseren. Ik ben naar mijn doen al heel soft gegaan in de kleuren, maar het kan zijn dat het nog te is, of misschien wel nu te weinig...

de versie zonder vignet:

Last edited by YoeriV; 28 april 2014, 17:49.

Re: rijst

Hier is voor mij helemaal niets mis mee, mooie natuurlijke kleuren

Mvg Yves.
    What you see is what you get

Comment

Voor mij ook heel goed, niks mis mee.
      Enkel twijfel over de vignetting. De hand vind ik zelfs een + omdat je zo ziet vanwaar de rijst komt.
      Voor je het beseft ben je een 'volleerd' huwelijksfotograaf .
      Groetjes

Comment

Zo, knap hoor. Ik zou in m'n broek doen. Ben hier ook eens gevraagd om portretten te maken in het kader van een thema. Nou, heb snel even bedankt.
        Ik vind de foto erg fraai. Actie, mooie scherpe korrels in beweging en mooie spontane, emotionele gelaatsuitdrukking. Ben zelf ook niet van de vignetting. Ik hou meer van puur. Maar dat is smaakgebonden.

Comment

Bedankt voor de reacties. Ik zit er ook geweldig mee in. De vignetting heb ik gedaan om meer diepte in de foto te steken en de aandacht naar het koppel te richten, maar ik was er zelf ook over aan het twijfelen. Ik wacht nog de reacties af van anderen, en dan volg ik de meerderheid...

Comment

Foto (en de kleuren in het bijzonder) vind ik prima hoor. Vignet is ook niet mijn smaak.
            https://www.facebook.com/devrieset/

Comment

Ik denk dat zonder vignet mooier zal zijn, maar dat is ook vaak persoonlijke smaak.
              Vind dit een hele mooie en spontane foto!
              Heb nog zoveel te leren

Comment

Bravo als je foto's van deze kwaliteit zijn, de vignettering komt (hier) bij mij wat ouderwets over.
                Proficiat voor je durf.
                mvg,
                Eddy
                Smaken verschillen

Comment

De foto zonder vignettering duidelijk de betere :
                  En een probleem moet je er niet meer van maken, je bent geslaagd in je examen van huwelijksfotograaf
                  grt. Ria

Comment

knap hoor, voor mij ook zonder vignetering
                    mvg Bruno D.G.
                    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Als je zo'n foto's kan maken in the heat of the moment ben je goed bezig hoor.
                      Deze is knap van kleur, scherpte en moment.
                      Voor mij ook met grote voorkeur zonder vignet.
                      Ik ben benieuwd naar meer.
                      Groetjes,
                      Dominic

Comment

mooi maar zonder vignettenring.
                        zeker een diner waard.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

update is heel goed hoor.
                          https://www.facebook.com/devrieset/

Comment

OK, bedankt. Ik zal ze dus zonder vignet afmaken. Bedankt voor jullie steun. Ik voel me al iets meer op mijn gemak...

Comment

Goede keuze om ze zonder vignetering te maken, deze is alvast geslaagd!
                              vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Working...
                              X