Het was eigenlijk niet in me opgekomen om deze in te dienen voor de challenge, maar ik deel hem alsnog graag met jullie. De belichting van de dame heb ik nog wat omhoog moeten trekken om de donkerste schaduwen eruit te krijgen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Licht EN donker (straatfotografie) + update
Collapse
X
-
-
Re: Licht EN donker (straatfotografie)
Jammer dat er bovenaan niet meer ruimte is, zodat de dame er volledig zou opstaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk berichtJammer dat er bovenaan niet meer ruimte is, zodat de dame er volledig zou opstaan.
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht. Misschien had je beter iets langer gewacht voor het afdrukken. Verder mooie omzetting in zw.
Bedankt voor de reacties.
Comment
-
Voor mij is deze zeker niet slecht, vrouw hoeft er niet volledig op, maar wat me wel iet of wat stoort is het strookje bovenaan, waar allerhande te zien is (voeten, stukje leuning, waarsch. gebouwen, ramen....), zodat mijn blik steeds naar daar getrokken wordt. Als je gaat croppen snij je de helft van het gezicht weg, ik weet zelf niet hoe dit eventueel op te lossen is. Primaire vraag is echter, moet dit wel aangepast......dat laat ik aan jou over.
Groetjes
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtVoor mij is deze zeker niet slecht, vrouw hoeft er niet volledig op, maar wat me wel iet of wat stoort is het strookje bovenaan, waar allerhande te zien is (voeten, stukje leuning, waarsch. gebouwen, ramen....), zodat mijn blik steeds naar daar getrokken wordt. Als je gaat croppen snij je de helft van het gezicht weg, ik weet zelf niet hoe dit eventueel op te lossen is. Primaire vraag is echter, moet dit wel aangepast......dat laat ik aan jou over.
Groetjes
Een stuk wegcroppen kon ik inderdaad niet doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk berichtUpdate waarin ik de ruimte net onder de rand opgekuist heb + eens een andere uitsnede om te zien of deze beter zou werken?
Mooie straatfotografie!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk berichtVoor mij is de update stukken beter!
Mooie straatfotografie!
grt. Ria
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtVoor mij ook stukken beter die update.....maar dat had je wel al gedacht van mij zeker .
Groetjes
Comment
-
Ik heb zelfs te lang gewacht. Mijn eerste idee was om enkel haar benen erop te hebben, maar tegen dat ik mijn camera tegen mijn oog had was het te laat.
Comment
Comment