Dit was een teder moment van vriendschap en samenwerking tussen paard en ruiter. Blijkbaar een soort schietgebed dat de visser zegt alvorens te vertrekken in de zee.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
de garnaalvisser
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: de garnaalvisser
natuurlijk felle zon, en ik weet niet hoelang dit moment duurde , ook ik zou toch meer ruimte trachten te geven .
Misschien heb je het bewust gedaan ik zie tussenin nog een soort "ring/haak" hangen en wou je all wat erboven was niet op de foto ?
Wel knap moment gekozen hoormvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
-
heel mooi moment tussen man & paard. Door het harde licht vraag ik me af of misschien een Z/W-omzetting interessant kan zijn.
Comment
-
-
Bedankt voor de reacties. Inderdaad fel zonlicht, de omzetting naar z/w heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb er nog een andere in Z/W die ik morgen zal posten... Goh ja, had ik meer tijd gehad dan had ik de foto wel beter kunnen kaderen maar het is niets geposeerd, hé. Dat heb ik het liefst maar dan schiet je soms op andere dingen tekort. Ik vond het een ontroerend moment.
Comment
Comment