Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de garnaalvisser

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• de garnaalvisser

Dit was een teder moment van vriendschap en samenwerking tussen paard en ruiter. Blijkbaar een soort schietgebed dat de visser zegt alvorens te vertrekken in de zee.

https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

Re: de garnaalvisser

Je zal het zelf ook wel reeds gemerkt hebben, jammer dat het gareel rond het hoofd, er niet volledig op staat.
    Anders wel een teder moment zoals je zelf reeds aangaf.
    Groetjes

Comment

Mooi moment. het gareel stoort mij niet.

Comment

't Lijkt mij eerder een paardenfluisteraar. Ik ben het eens met de opmerkingen over 't gareel.
        vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

natuurlijk felle zon, en ik weet niet hoelang dit moment duurde , ook ik zou toch meer ruimte trachten te geven .
          Misschien heb je het bewust gedaan ik zie tussenin nog een soort "ring/haak" hangen en wou je all wat erboven was niet op de foto ?
          Wel knap moment gekozen hoor
          mvg Bruno D.G.
          Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

heel mooi moment tussen man & paard. Door het harde licht vraag ik me af of misschien een Z/W-omzetting interessant kan zijn.

Comment

Bedankt voor de reacties. Inderdaad fel zonlicht, de omzetting naar z/w heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb er nog een andere in Z/W die ik morgen zal posten... Goh ja, had ik meer tijd gehad dan had ik de foto wel beter kunnen kaderen maar het is niets geposeerd, hé. Dat heb ik het liefst maar dan schiet je soms op andere dingen tekort. Ik vond het een ontroerend moment.
              https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

Comment

Heel mooi moment, waardoor de kleine tekortkomingen een beetje in het niets verdwijnen
                grt. Ria

Comment

Working...
                X